פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
לוי רון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנת 2 כרטיסי טיסה באתר של אופיר טורס, וחייבו אותי פעמיים! במקום 3000 ש"ח חוייבתי ב-6000 ש"ח. בהתחלה אופיר טורס אמרו שהם לא חייבו אותי פעמיים ורק לאחר כעשרה ימים קיבלתי את הכסף חזרה. בגלל החיוב הכפול נכנסתי למינוס בבנק ונאלצתי לבזבז המון זמן בשיחות טלפון לבנק, לחברת האשראי ולאופיר טורס. דרשתי פיצוי סמלי והם לא טורחים אפילו לענות, גם התנצלות לא קיבלתי. בושה וחרפה.
כספי סוג הנזק :
קבלת פיצוי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, אחראי מחלקת ש שם ותפקיד:

אנו מאשרים את קבלת פנייתכם שבנדון.

עם קבלת הפניה, פניתי למחלקת ההזמנות אשר טיפלה בלקוח, והרי תשובתי:

הלקוח מר לוי אכן ביצע הזמנה של כרטיסי טיסה באתר האינטרנט שלנו. בגין הזמנתו הוא חויב בסכום של 3000 ₪.

לאחר החיוב התקשר הלקוח והלין כי חויב בסכום של 6000 ₪. בדיקה שערכנו העלתה כי אכן חשבונו חויב בסכום זה, ומיידית ביקשנו את חברת האשראי לזכותו.

אף מר לוי מודה בכך שלאחר זמן קצר באה הבעיה על פתרונה באופן מלא.

אנו מצרים על אי הנוחות של מר לוי ומבקשים לזכותו בסכום של 100 ₪ עבור שיחות הטלפון והריבית בגין החיוב המוטעה. מצ"ב כתב סילוק לחתימת הלקוח כתנאי לקבלת הסכום על ידיו.

אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.


בכבוד רב,


אורי גל, אחראי
מחלקת שימור לקוחות
תגובה:
אנו מציעים ללקוח החזר של 100 ש"ח. אם יפנה אלינו ישירות לטל' 03-5269642, אשלח לו כתב סילוק לחתימתו ואטפל בהחזר מולו.

בברכה, אורי גל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה