פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת פרטים שגויים !!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.4.12 שוחחתי עם נציגה בשם איימי לגביי טיול משפחות לאיטליה.
הבהרתי לה חד משמעית את מצבי(חד הורית)וכמה השמחה גדולה על הטיול לבת המצווה של הילדה.לאחר חצי שעה של שיחה ובירור 3 פעמים!!!!!!לוודא את המחיר הסברתי לה שאגש לבנק ,לקחתי הלוואה !!!ובעת הניסיון לסגור את העסקה לפתע המחיר קפץ ב 2!!פי 2 בטענה של סליחה נעשתה טעות!!!!
גם שיחה עם מנהלה ליאור וויסמן לא הועילה ומסתבר שמנהל הסניף מר קדוש משה לא ניתן להשגה.
ביזיון!!!!!ביזיון וביזיון זה מה שיש לומר לחברה המעוותת הזו שניפצה באחת חלום של ילדה בת 12 !!!!!!!!כל הפרטים רשומים כולל הצעת המחיר במחשב של הנציגה !!חבל שלא אצלי!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל מחלקת שי שם ותפקיד:
סימוכין: 0412-06


לכבוד אתר תלונה
באמצעות מייל



שלום רב,


הנדון: פנייתכם מיום 3.4.12 בעניין הלקוחה קאדר רחל – תלונה מס' 73661


אנו מאשרים את קבלת פנייתכם שבנדון.

עם קבלת הפניה, פניתי למרכז ההזמנות שלנו, כדי לברר את סיבת התלונה.

ראשית, אציין כי מדובר בלקוחה אשר עשתה מספר בירורים טלפוניים וטרם ביצעה הזמנה. על כן לא ידוע לנו אם גב' קאדר אכן ניסתה "לסגור עיסקה" כדבריה, אך במהלך הדברים, אכן נפלה אי הבנה זמנית, והלקוחה כפי הנראה הבינה מחיר שגוי.

מיד לאחר מכן תוקנה הטעות, ובמהלך השיחה הטלפונית שהתקיימה עם מנהלה של הנציגה איימי, מר ליאור ויסמן, הובהר לגב' קאדר המחיר הנכון, והיא עצמה הודתה במהלך השיחה עם מר ויסמן כי חשדה בכך שהמחיר הוא שגוי, כי עוד לפני הבירור עם איימי, ראתה את מחיר הטיול הנכון באתר האינטרנט של אופיר טורס.

מכל האמור לעיל עולה, כי הלקוחה גב' קאדר לא הציגה נכונה את העניין נשוא תלונתה, והיא נוטה להגזים בתיאור העובדות.

לכן לדעתנו אין מקום לתלונה זאת, והיא על פניה בלתי מוצדקת.

אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.


בכבוד רב,

אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות


תגובה:
לדעתה של אופיר טורס, מדובר בתלונה שהיא על פניה לא מוצדקת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה