פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לגביית דמי ביטול מופרזים נושא התלונה:
לוי איציק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.4 הוזמנו 3 קופונים לשהייה במלון אסטרל מרינה באילת דרך חברת "גרופון" בעלות כוללת של 897 ש"ח. לאחר קבלת הקופונים תואמה שהייה באילת מול אופיר טורס שהיא הספק, בין התאריכים 22 עד 25 באפריל. בתאריך 11.4, עקב עניין משפחתי נאלצנו לבטל את ההזמנה ובעקבות כך אני נדרש לשלם דמי ביטול של 100 ש"ח במקום 44.85 ש"ח, המהווים 5% כנדרש בחוק. בגלל סירובי לשלם את דמי הביטול שנדרשו על-ידי אופיר טורס, חברת "גרופון" מסרבים לבצע את ההחזר ומחזיקים אצלם את כל התשלום בסך 897 ש"ח.
הפניות לשתי החברות מספר פעמים לא הועילו.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר מיידי של התשלום בניכוי דמי ביטול של 5% מערך העסקה כנדרש בחוק פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון. ראשית אציין כי מר לוי כבר פנה אלינו באמצעות המועצה לצרכנות וקיבל תשובה בשבוע שעבר.
לצורך בירור העניין, פניתי לבירור העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנת הלקוח, והרי תשובתי
הריני להצר על אי ההבנה של מר לוי כעולה מפנייתו אליכם, אך יודגש כי מר לוי אמנם בדק את האפשרות לבטל את העסקה והתווכח עמנו לגבי גובה דמי הביטול, אך לאחר הויכוח לא חזר אלינו יותר ולא הודיע על ביטול העיסקה בכתב, כנדרש בחוק הגנת הצרכן.
מכיוון שכך, לא ביטלנו את הזמנתו מול המלון, והזמנתו חויבה בדמי ביטול מלאים.
כפועל יוצר מכך איננו מוצאים את תלונתו של מר לוי כמוצדקת ולא נוכל להחזיר לו כסף.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.

תגובה:
אופיר טורס פעלה כראוי בנסיבות העניין ואינה יכולה להיענות לדרישתו של מר לוי, אשר לא פנה בהתאם לחוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה