אורי גל, מנהל מחלקת שי |
שם ותפקיד: |
שלום רב, פנייתכם בשם הלקוחות נתקבלה במשרדנו ונבדקה על ידי הגורמים שטיפלו בהזמנה.
יודגש, כי ההזמנה נעשתה ביום 23.4.12, כלומר יותר מחודש לפני היציאה לנופש, ובאותו יום נשלח השובר עבור המלון ללקוחות. בשובר מצוינת באופן ברור שעת קבלת החדרים - 19:00 בערב, ובהערות כתוב: קבלת חדרים החל ממוצ"ש ( כשמדובר גם בצאת החג ) או על בסיס מקום פנוי. אם הגיעו הלקוחות לבית המלון בשעה מוקדמת יותר, אין הדבר באחריותנו, ועדיין יכולים היו לשבת בלובי או להשתמש בשירותי המלון לרבות הספא, ולהמתין לפינוי החדרים לקראת בואם. |
תגובה: |
אין המדובר בפרסום כוזב, ואיני מקבל את טענת הלקוחות.
אופיר טורס נהגה כראוי בנסיבות העניין. |
פתרון: |
|
|