אורי גל, מנהל שימור לק |
שם ותפקיד: |
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
לצורך בירור העניין, פניתי לקבלת העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנה, והרי תשובתי:
ראשית, הריני להבהיר כי מסלול הטיול פורסם מראש והיה זמין עבור כל הנרשמים לטיול הן בחוברת הטיולים המאורגנים שלנו והן באתר האינטרנט. כמו כן, המדריך מר אלכס דויטש עבר עם הקבוצה כבר ביום הראשון לטיול על מסלול הטיול באופן מפורט.
מסלול הטיול בוצע במלואו, ולא הוחסר שום אתר מהאתרים שהובטחו בתוכנית.
מעולם לא הובטח ביקור בתוך בית הכנסת הגדול, ובתוכנית כתוב לעניין זה "נראה את בניין בית הכנסת הגדול והמפואר שברחוב דוהני". כנ"ל לגבי בית הכנסת בפראג, שלעניינו כתוב בתוכנית הטיול: "נראה את בית הכנסת של המהר"ל 'אלט-נוי שול'." עם זאת יודגש, שבפראג ניתן בצהריים זמן חופשי של שעתיים וחצי, שאותו ניצלו מטיילים רבים על מנת לאכול במסעדה כשרה, אך ניתן היה בזמן זה גם לבקר בתוך בית הכנסת ובתוך בית הקברות היהודי.
בנושא מיזוג האויר אציין, כי באוטובוס ישנה מערכת בקרת אקלים המותאמת לסטנדרטים אירופאים, וכך גם בבתי המלון, ובאותו בית מלון בפראג בו מיזוג האויר לא פעל, הבעיה באה על פתרונה באופן מיידי למחרת הערב בו נתגלתה התקלה.
עוד אציין שזמני הטיסות היו ידועים מראש לנרשמים לטיול, ועל כן איני מקבל את טענות הלקוחה בעניין זה.
כמו כן, אנו שמחים על מחמאותיה של גב' אדיר למדריך הטיול מר אלכס דויטש.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.
בכבוד רב,
אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
|
תגובה: |
נשמח לראות את גב' אדיר גם בטיולינו הבאים, ואנו מודים לה על הערותיה. |
פתרון: |
|
|