פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא צודק של דמי ביטול נושא התלונה:
תבור דניאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הנציב 6 ת''א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/5/12 הזמנתי דרך האינטרנט טיול מאורגן לי ולבני לברצלונה.בהזמנה ציינתי שיחזרו אלי כי רציתי לחלק את התשלום ל 10 ולא ל5 כפי שביקשו.ב24/5 פניתי במייל לאופיר טורס וביקשתי שייצרו איתי קשר לפני סגירת ההזמנה ולפני חיוב כרטיס האשראי.אף אחד לא חזר אלי.בתאריך 29/5/12 פניתי לאופיר טורס וביקשתי לבטל את הרשמתי לטיול כי התאריכים לא מסתדרים לי ואנ אפנה אליהם במועד אחר.אף אחד לא חזר אלי.בתאריך 9/6/12 ראיתי כי החברה חייבה אותי בכראטיס האשראי ב 5 תשלומים של 1,799 ש''ח.צלצלתי לחררה וביקשתי לבטל את החיוב.נציגם ששמו דימה הודיע לי כי אני חייב לשלם דמי ביטול של 100 דולר לאדם.הסברתי לו שאני לא אשלם אפילו שקל אחד ושלאלתר יבטל את החיוב .אך הוא טען שהם לא קיבלו ממני מיילים.אני לא אשלם גם אם אצטרך ללכת לבית משפט לתביעות קטנות מכמה סיבות:1.אף אחד מאופיר טורס לא חזר אלי והודיע לי כייש אישור סופי.הרי בטיול מאורגן עד שלא ממלאים אוטובוס ומקבלים אישורים מהספקים בחו''ל ומהמדריך,ההרשמה היא על תנאי והספק חייב לחזור במייל,בפקס או בטלפון ולהודיע שיש אישור סופי,וזה לא קרה.2.אני הודעתי בזמן על ביטול הטיול ואני יכול להוכיח את זה.3.את האישור הסופי קיבלתי רק ב 10/6/12.
כספי סוג הנזק :
לבטל מיידית את החיוב בכרטיס האשראי ולא לשלם דמי ביטול. פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
דימיטרי פלשקו, מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,

הנדון: פנייתכם אלינו בעניין ביטול עסקה – תלונה מס' 76418 ע"ש הלקוח דני תבור

הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.

לאחר שבדקתי את המקרה הריני להגיב:
מר תבור ביצע הזמנה אינטרנטית בתאריך ה- 21.5.12. מיד לאחר ביצוע ההזמנה נשלחה אליו הודעת אי מייל שהזמנתו אושרה.
הודעותיו של מר תבור מיום 24.5.12 ומיום 29.5.12 מעולם לא נתקבלו על ידינו. על כן לא ידענו כי ברצונו לבטל את ההזמנה.

עפ"י החוק, הביטול חייב שיעשה בכתב בלבד, ועל הלקוח החובה לוודא קבלת ההודעה בדבר הביטול. במקרה של מר תבור, הוא לא וידא את קבלת האי מייל על ידינו- וזאת בניגוד להוראות החוק ובניגוד לתנאי אופיר טורס. רק לאחר שקיבל את פירוט הויזה עלה בדעתו ליצור אתנו קשר טלפוני. במילים אחרות, מר תבור פעל בשיטת "שגר ושכח" ורק כעבור שבועיים ימים- בתאריך ה- 10/6/12 התקשר לברר את סטאטוס הזמנתו.

לאחר בדיקת הזמנתו של מר תבור מול מארגן הטיול- דמי הביטול נכון ליום ביטול העסקה היו בגובה 25% מערך הטיול. אולם, מארגן הטיול נאות להתחשב במקרה ולהוריד את דמי הביטול לעלות של דמי רישום בלבד, קרי דמי הביטול היו 100$ לאדם.

אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.

בכבוד רב,

דימיטרי פלשקו, מנהל שירות לקוחות

תגובה:
הלכנו לקראת הלקוח ככל שיכולנו, אך לא יכולנו לוותר על חיוב מינימלי של דמי הביטול, זאת לאחר שהביטול היה מעבר ל-14 יום מאז יום ההזמנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה