פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתמול בצעתי הזמנה באינטרנט התקשרתי מיד לבטל לא ענו לי בטלפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום אחרי שעה המתנה ענתה לי אחראית על מחלקת האינטרנט וצעקה עלי, דמי ביטול מלאים וחזרה מספר פעמים ולאחר מכן ניתקה לי את הטלפון.
אני בהלם.
עלבון סוג הנזק :
צריך לטפל מיד בצורת ההתייחסות ללקוח לאחר שביצע את התשלום. פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
לא מצאנו את פרטיה של הלקוחה אצלנו. עם זאת, אנו מתנצלים אם הלקוחה נפגעה מעובדת שלנו, ואנו מנחים כל העת את עובדינו למתן שירות טוב יותר. תגובה:
אנו מודים ללקוחה על הערתה, למרות שלא מצאנו את הזמנתה ופרטיה, נמשיך לפעול לשיפור השירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה