|
|
|
|
|
|
אתמול בצעתי הזמנה באינטרנט התקשרתי מיד לבטל לא ענו לי בטלפון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום אחרי שעה המתנה ענתה לי אחראית על מחלקת האינטרנט וצעקה עלי, דמי ביטול מלאים וחזרה מספר פעמים ולאחר מכן ניתקה לי את הטלפון.
אני בהלם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
צריך לטפל מיד בצורת ההתייחסות ללקוח לאחר שביצע את התשלום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופיר טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורי, שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
לא מצאנו את פרטיה של הלקוחה אצלנו. עם זאת, אנו מתנצלים אם הלקוחה נפגעה מעובדת שלנו, ואנו מנחים כל העת את עובדינו למתן שירות טוב יותר. |
תגובה: |
אנו מודים ללקוחה על הערתה, למרות שלא מצאנו את הזמנתה ופרטיה, נמשיך לפעול לשיפור השירות |
פתרון: |
|
|
|