פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של עסקה אשר לא אושרה ע"י אופיר טורס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/5 הזמנו חופשה בדן אילת בתאריכים 19/8 עד 23/8,סה"כ 5260 ש"ח, באתר אינטרנט. לאחר מכן בשיחה טלפונית נאמר לנו שהחופשה לא מאושרת ע"י אופיר טורס כי היה באג במערכתוהיא מבוטלת (העברנו תלונה לפניות הציבור,אופיר טורס טענה שלא מולא נכון הפרטים,מה שלא נכון ויש לנו הוכחה)
דבר שני הכרטיס אשראי כבר חוייב על סך 5206 ש"ח, אנחנו (אני ובעלי מנסים לתפוס נציג משירות לקוחות שיזכה אותנו, התקשרנו עשרות פעמים וגם שלחנו מיילים, לא ענו לנו בכלל . הכי גרוע זה השירות הלקוי מאוד , חוסר הקשבה וסבלנות, עד שהגענו לנציג אומרים לנו להמתין ,ואחרי המתנה של 15 ו20 דק הם מנתקים אותנו.(דיברתי עם נועה,גרמן, נטלי....)מעבירים אותנו אחד לשני ואף אחד לא לוקח אחריות. אנו מבקשים שמיידית יזכו את הכרטיס בסכום שחוייב, מבחינתנו זוהי גנבה+ לפצות אותנו על כל הטרטור הנוראי שעברנו עם הנציגים שלהם,המתנות נצחיות בטלפון, וחוסר תגובה (לא מנומסים בכלל) עינת ואייל ריפס
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי +זיכוי על חופשה שבוטלה ע"אופיר טורס פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחות זוכו זה מכבר על ידינו, ואנו מתנצלים אם נפגעו בעת מתן השירות, עקב עומסים רבים על מוקד השירות הטלפוני. תגובה:
הלקוחות זוכו זה מכבר.אנו ממשיכים לפעול לשיפור השירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה