פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוחנת בשם מכל סרבה לתת שירות נושא התלונה:
לאופמן מרילה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב רשלץ כתובת:
אופיר טורס קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סוכנת בשם מכל סירבה לתת שירות ניסינו לבצעה עסקת חבילה גברת מכל סירבה לתת שירות פשוט סתם ללא סיבה. היחס היה משפיל ומזעזע, להן הגענו מקומה לא במקום הציבורי הנעל.גועל נפש מחכים לתגובה.אנשים טובים מחפשים מקומות עבודה
נייד 0547466170 לובה

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
הסוכנת מיכל מסניף ראשון לציון אינה זוכרת אירוע כמתואר על ידי הלקוחה. הסוכנת ידועה אצלנו כאדיבה מאד, ואינה מסרבת כעיקרון לתת שירות.
ייתכן שישבו אצל מיכל לקוחות, והיא ביקשה מגב' לאופמן להמתין לתורה, אך מובן שאיננו מקבלים את טענות הלקוחה.
תגובה:
איננו מקבלים את טענות הלקוחות.
הסוכנת מיכל היא סוכנת אדיבה ושירותית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה