פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בהזמנה< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי סוף שבוע ואני לא מצליחה לקבל נציג שירות לקוחות
זמן ההמתנה ארוך מאוד ועד אשר אני מקבלת מענה מעבירים אותי מנציג לנציג
או שמנתקים את השיחה
אני רוצה לבטל את ההזמנה רק בגלל היחס המזלזל של הנציגים לאחר ההזמנה

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
אנו מצרים על זמן ההמתנה במוקד ההזמנות הטלפוני ועושים את מירב המאמצים על מנת שלקוחותינו יקבלו את השירות המהיר, המקצועי והטוב ביותר. תגובה:
מטבע הדברים, ישנו לחץ רב של שיחות טלפון במוקד ההזמנות בעונת הקיץ. צר לנו על זמן ההמתנה, ואנו עושים את הכל כדי לקצרו למינימום. עם זאת איני מקבל את הטענות על היחס המזלזל ואין שום סיבה לביטול ההזמנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה