פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחזוקה ירודה מלון גרנדיה נצרת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלנו חדר בשעה 14:00 ועד 23:30 התעסקו רק בלסדר תקלות התחיל בזה שאין טלויזיה ושלט למזגן כתמים של צבע טרי על כל הריצפה רטיבות בתיקרה שרותים מטפטפים ורטיבות בריצפה היציאה לחצר נעולה לחלוטין הביאו לנו טלויזיה ושלט סידרו את השרותים לאחר שעה וחצי בערך התברר שאין לשלט של הטלויזיה סוללות בשעה 17:30 לאחר שסוף סוף התקלחנו ובאנו לנוח גילינו ששני המזרנים שלנו ספוגים מים עוד פעם המתנה עד שהחליפו לנו מזרנים יאוש פשוט כי אין עים מי לדבר בשעה 19:00 החלפו המזרנים ואז כבר אין טעם לנוח כי חדר האוכל פתוח מ18:30 עד 20:30 סימנו לאכול ובשעה 21:30 חזרנו לחדר וגילינו שיש הצפה בשירותים ורעש מוזר ביקשנו לחזור הביתה ולבטל את ההזמנה אבל ניסו לארגן לנו חדר אחר שכל אחד יותר גרוע לא הסכמנו ואז אמרו לנו שאי אפשר לבטל כי הגענו דרך אופיר טורס ועלנו לתבוע אותם בנתיים שלחו מישהו לתקן את השרותים ורק ב 23:30 יכולנו ללכת לישון בבוקר קמנו ולאחר ארוחת הבוקר התברר שרק ב12:00 אפשר להיכנס לבריכה כי הבריכה תפוסה על ידי בית ספר או משהו כזה חוצפה בקיצור סיוט מתמשך ברצוני לציין שצוות המלון ניסה לעזור כמה שיותר וקיבלתי ארוחת צהריים פיצוי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
לצורך בירור העניין, פניתי לבירור העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנת הלקוח, וכמו כן למלון גרדניה בנצרת, והרי תשובתי
בתגובה לדבריו של מר גרידיש, צר לנו על טענותיו לגבי התקלות שקרו לו בעת החופשה בבית המלון, אך אדגיש כי אופיר טורס לא ידעה ולא יכלה לצפות מראש את כל הבעיות בבית המלון, ומובן שאין לה כל שליטה על תקלות אלה, הקשורות בתחזוקה הפנימית של בית המלון.
כמו כן, לדברי מנהל המלון, מבדיקה שערך עם עובדיו, כל הבעיות שהעלה הלקוח טופלו במקום, וכפי שציין מר גרידיש בהגינותו, צוות המלון ניסה לעזור ככל יכולתו והציע פיצוי בצורת הטבות בזמן החופשה. לדברי מנהל המלון מר אילן חביב, ערך הפיצוי שניתן הוא כ- 240 ₪.
לדעתו של מנהל בית המלון, ואף לדעתנו, מדובר בפיצוי הולם שמר גרידיש הסכים לקבל בזמן החופשה.
כמו כן, הבטיח מנהל המלון, כי אם ירצה מר גרידיש לחזור לבית המלון בעתיד, תישמר לו הזכות לקבל הנחה מבית המלון בהזמנה ישירה אצלו, אך לא מצא לנכון לבצע שום החזר כספי עבורו.
מהאמור לעיל עולה שחברת אופיר טורס פעלה כראוי בעניין הזמנתו של מר גרידיש.
אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה סופי וראוי לפנייתכם.
תגובה:
אופיר טורס פעלה כראוי בהזמנת הלקוח, ומאחר שהתמורה הכספית הועברה לבית המלון, ובית המלון אינו מוצא לנכון לבצע החזר, אף אין באפשרותה של אופיר טורס לבצע החזר למר גרידיש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה