אורי גל, מנהל שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מאשרים קבלת פנייתכם הנ"ל. פניתי לבירור טענותיו של מר קמחי, והרי תשובתי
במענה לפניה, ברצוני להדגיש, כי מר קמחי פנה אלינו לגבי ביטול הנסיעה חמישה ימים לפני היציאה, וללא קשר לסיבת הביטול, דמי הביטול עליהם התחייב בשלב זה היו מלאים 100 , שכן כידוע, בשלב זה כבר לא ניתן לבטל לפי תנאי חוק הגנת הצרכן.
למרות שספק חבילת הנופש, חברת WTC, גם כן רצה לחייב אותנו ב- 100 מהסכום על פי הנהוג במקרים אלה, פנתה אליו אופיר טורס בשם מר קמחי, ולאחר מאמצים רבים שלנו נאות הספק, לפנים משורת הדין, להקטין את החיוב, בשל כך שמדובר בביטול עקב מצב רפואי, לסכום של 800 דולר לזוג בלבד. בנוסף לכך גבתה אופיר טורס 100 דולר לזוג בלבד, כדמי טיפול מינימליים שלה בכל הכרוך בהזמנה זאת ובביטולה.
כפי שמציין מר קמחי בפנייתו, כל יתר הסכום יועבר לו כזיכוי על ידי מחלקת הנהלת חשבונות של אופיר טורס.
צר לנו על כך שמר קמחי לא רכש ביטוח נסיעות לחו"ל אצלנו, ולו היה עושה זאת, ייתכן שהיה מקבל החזר כספי מלא.
עם זאת יצוין, כי אופיר טורס פעלה כראוי בעניינו של מר קמחי, ואיני מוצא בסיס לתלונה זאת.
תשובתי מהווה מענה סופי בהחלט לפנייתכם.
|
תגובה: |
אופיר טורס פעלה כראוי בענינו של מר קמחי, וצר לנו על כך שהלקוח אינו מוצא לנכון להודות לנו, ובמקום זאת פונה לאתר "תלונה". |
פתרון: |
|
|