פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' הנציב 6, תלאביב-יפו 67010 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי נופש זוגי בחו"ל למשך שבוע. הנופש היה אמור לכלול טיסות, רכב ומלון. כשבוע לפני הטיסה החלקתי ואושפזתי בבית חולים. אובחנו אצלי 4 שברים בצלעות. מיד לאחר האבחנה יצרתי קשר עם אופיר טורס ושלחתי להם את כל המסמכים במטרה לבטל את העסקה. נאמר לי ש"יש צורך להעביר את המסמכים לספק" והוא זה שקובע האם לפצות אותי בסכום הכספי
לאחר מאבקים עימם הוסכם להחזיר לי חלק מן הסכום (2200 דולר שחשוב לציין שעדיין לא הוחזרו) מתוך עיסקה של כ3100 דולר.
סיבת הביטול היא רפואית, הרופא אסר עליי לצאת לטיול זה ולכן נאלצתי לבטל. אני לא רואה כל סיבה שלא לפצות אותי בסכום המלא ששילמתי.
אופיר טורס טענו כי אין הדבר תלוי בהם אלא בספק. אין אני מבינה טענה זו כי הרי אני מבצעת עיסקה דרכם ולכן אני לקוחה שלהם ועליהם לדאוג לי. לא ביצעתי את העסקה אם הספר ולכן אין לי כל עניין מולו.
מצער אותי מאוד שזו התשובה שקיבלתי מהם ומצער אותי עוד יותר שנאלצתי לשלם לחינם ללא כל תמורה כ 900 דולרים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
אנו מאשרים קבלת פנייתכם הנ"ל. פניתי לבירור טענותיו של מר קמחי, והרי תשובתי
במענה לפניה, ברצוני להדגיש, כי מר קמחי פנה אלינו לגבי ביטול הנסיעה חמישה ימים לפני היציאה, וללא קשר לסיבת הביטול, דמי הביטול עליהם התחייב בשלב זה היו מלאים 100 , שכן כידוע, בשלב זה כבר לא ניתן לבטל לפי תנאי חוק הגנת הצרכן.
למרות שספק חבילת הנופש, חברת WTC, גם כן רצה לחייב אותנו ב- 100 מהסכום על פי הנהוג במקרים אלה, פנתה אליו אופיר טורס בשם מר קמחי, ולאחר מאמצים רבים שלנו נאות הספק, לפנים משורת הדין, להקטין את החיוב, בשל כך שמדובר בביטול עקב מצב רפואי, לסכום של 800 דולר לזוג בלבד. בנוסף לכך גבתה אופיר טורס 100 דולר לזוג בלבד, כדמי טיפול מינימליים שלה בכל הכרוך בהזמנה זאת ובביטולה.
כפי שמציין מר קמחי בפנייתו, כל יתר הסכום יועבר לו כזיכוי על ידי מחלקת הנהלת חשבונות של אופיר טורס.
צר לנו על כך שמר קמחי לא רכש ביטוח נסיעות לחו"ל אצלנו, ולו היה עושה זאת, ייתכן שהיה מקבל החזר כספי מלא.
עם זאת יצוין, כי אופיר טורס פעלה כראוי בעניינו של מר קמחי, ואיני מוצא בסיס לתלונה זאת.
תשובתי מהווה מענה סופי בהחלט לפנייתכם.


תגובה:
אופיר טורס פעלה כראוי בענינו של מר קמחי, וצר לנו על כך שהלקוח אינו מוצא לנכון להודות לנו, ובמקום זאת פונה לאתר "תלונה". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה