פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול לאנטליה שנהרס נושא התלונה:
גל גליפפה ישראל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אופיר טורס שלום .
אתמול בבוקר חזרתי מחופשה באנטליה במלון גרין -מקס מתאריך -20.8.13-24.8.13
ברצוני להודיע לכם כי הטיול היה סיוט ואני מבקש את מלוא התייחסותכם לנושא :
לפני כשבועיים הזמנתי דיל באנטליה במלון גרין -מקס שחברתכם שיווקה .
בדיל היה רשום כי מדובר במלון 5 כוכבים מפואר שהכול כלול במונח שלכם אולטרא הכול כלול .
במעמד ההזמנה שוחחתי עם בחורה מחברתכם בשם אלינור וביצעתי העבר בנקאית על סכום מזומן של 10,000 ש''ח
ו- 6 תשלומים של – 441 ש''ח לייתרה בוויזה .
מספר ההזמנה שניתן לי -4015767
במעמד ההזמנה ציינתי כי אני דורש חדרים ( 2 ) - פונים לים או לבריכה ושיהיו צמודים אחד לשני ( מדובר בילדים שרצינו כי לא יהיו רחוקים מאיתנו ) .
כמו כן לא היה אכפת לי להוסיף עוד סכום העיקר שנקבל חדרים עם נוף מדובר בפעם ראשונה בחו''ל .
מכיוון שזהו הטיול הראשון שאני עושה למשפחה בחו''ל ( ילדי לא היו בחו''ל מעולם ) - רציתי כי הטיול יהיה מושלם ולכן היה חשוב לי הפרטים .
הגענו לטורקיה וכבר בנחיתה חיכה לנו סוכן שלא יודע אנגלית לא עברית רק רוסית - כך שמצאנו את עצמנו באוטובוס עם סוכן שמדבר רוסית ולמזלנו הייתה רוסיה באוטובוס שתרגמה לנו את ההדרכה - לא קיבלנו שום דפים או טלפונים לנושא בעיות או אטרקציות הגענו למלון והבחור אמר לנו כי מחר נפגוש סוכן בשם אלכס שיענה לנו על כל צרכינו .
שקיבלתי את החדרים חשכו עיניי - קודם כל החדרים לא היו צמודים אלא במרחק של 8 חדרים ( אנו קיבלנו חדר 1118 והילדים 1110).
בנוסף איך שהדלקנו את המזגן המיזוג לא עבד ... מכאן התחיל הסיוט ...
הזמנו מייד טכנאי שהגיע סובב את התריסים במזגן והלך - המזגן עדיין לא קירר את החדר אלא להיפך הי חום סאונה .
שוב נגשנו לקבלה והנציג בקבלה מלמל על בעיה בגנראטור ושהמזגן יפעל ב- 21:00 בלילה כמו כן הראה לנו דף שרשום כי המזגנים אינם פועלים כל הזמן אלא מפעילים אותם בשעות מסוימות ( מעניין כי בין 14:00 ל- 18:00 לפי הדף המזגנים אינם פועלים ) .
ביקשנו להחליף חדרים ענו לנו כי המלון בתפוסה מלאה - מכיוון שאשתי ואני באנו ליהנות ירדנו לבריכה ולא עשינו בעיות .
בלילה התעוררנו ב- 3:00 בבוקר מזיעים והחדר סאונה מרוב חום - ירדנו לקבלה ומלמלו לנו שמחר יגיע טכנאי חזרנו לחדר ונשארנו לחכות לבוקר שיגיע (ערים כמובן ) .
למחרת הגיע טכנאי פתח את המזגן ביצע ניקוז מים והודיע לנו כי הבעיה נפתרה חיכינו שוב וראינו כי יוצא חום מהחדר שוב הודענו לקבלה שהבעיה לא נפתרה ובגלל הילדים ירדנו קצת להתאוורר בבריכה ולא רצינו להרוס להם את החופשה .
בערב חזרנו לחדר שהיה עם חום אימים התקלחנו ומייד ברחנו החוצה מהחום .
למחרת שוב לא ישנו בלילה ושוב הודענו בקבלה שוב שלחו טכנאי שהודיע כי צריך להחליף מנוע למזגן נשארנו איתו בחדר שעתיים מזיעים עד שהחליף מנוע - לאחר ההחלפה שוב המזגן לא מקרר וההיפך עם המנוע החדש המזגן התחיל בנוסף להרעיש רעש בלתי נסבל .
אין צורך לומר לכם שהטיול נהרס היינו כל הזמן בוויכוחים עם המלון - כשנפגשנו עם ייתר הישראלים שבמלון נודע לנו כי הם טופלו וקיבלו חדרים לפי בקשתם ממוזגים
ואילו איתנו התעקשו במלון בקבלה שאין חדרים כך שהשתדלנו לא להגיע כמעט בכלל לחדרים .
1. אני מבקש שנציג שלכם יתקשר אלי ויענה לי על כל השאלות הקשות - ואיך אתם מתכוונים לטפל בכך מולי .
2. איך לא היה איש קשר שיכול לעזור לנו במלון ( היה את אלכס שהודענו לו על הבעיה אולם הוא לא טיפל בה -והשאיר אותנו לאנחות )
3. למה אין מדריך שיודע עברית או אנגלית ברמה סבירה היינו בשטיח המעופף היה מדריך טורקי שדיבר עברית היה זמין כל הזמן היו מלא דפים עם הנחיות ואטרקציות .
4. שילמתי כסף רב לאחר שנים שלא יצאנו לטיול - ואין צורך לספר לכם שהטיול הפך לסיוט .
5. אני מצרף תמונות של הנוף המדהים שנשקף מחדרינו ( ביקשתי נוף לים או לבריכה קיבלתי גג מלא לכלוך וסיגריות )
6. אני מצרף תמונות של הטכנאי ואיך נראה החדר שלנו והטיול המדהים שלנו
7. אם לא תענו לי ואראה כי הנושא מטופל אפנה לעיתונות לפיסבוק ולנציג תלונות הציבור ואשקול לתבוע אתכם .
8. יש לי את כל הכתובות של הישראלים שהיו במלון והם הבטיחו לתמוך בגרתי מה עוד שהם ראו אותנו במצוקה שהיינו בה .
9. הטלפון שלי – ישראל **-052-**********.
10. המייל שלי -********@amiad.com
11. אני מצרף עוד מייל עם תמונות של חדר עם הטכנאי ועם החום והכול .
12. תודה .


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והתיחסות מהחברה שלכם פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה, פנינו לספק המלון באנטליה, חברת PGS, וביקשנו את התייחסותם ואת התייחסות בית המלון לטענותיהם של הלקוחות. לאחרונה הוצע החזר כספי מבית המלון, והלקוח קיבל את ההצעה. בנוסף, מטעמי שימור לקוחות, הוצעה למר גליפפה הנחה עתידית לשנה בהזמנתו הבאה אצלנו. תגובה:
מר גליפפה קיבל בחיוב את ההצעה שניתנה לו מאתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה