פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות ושרות מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גראנד קניון -שד' ירושליים כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זאת פניה שניה שלי לאחר ואין התייחסות לפניה הראשונה !!!!

שלום רשת מנגו,

ביום שישי האחרון 13/12/13 באתי עם אשתי לרשת "מנגו" בגראנד קניון באר שבע . אשתי ראתה כמה פריטים שאהבה וראינו שעל הפריטים יש 25% הנחה.

אשתי בחרה מוצר מסויים (וסט של חורף) – ואני אמרתי לה בואי נשאל את המוכר – שאלנו אותו לגבי הנחה והוא אמר שעל הפריט יש 25% הנחה, ואם

אתם תצטרפו לחבר מועדון תוכלו להנות בעוד 8% הנחה – כלומר סך הכל 33% הנחה .

אמרתי לאשתי שאין צורך להצטרף ושגם ככה נהנה ב 25% הנחה, שאלתי אותו כמה פעמים האם יש הנחה על הפריט והוא ענה שכן.

בחרנו ושמחנו באנו לקופה שם חיכתה לנו גם קופאים שהיא אחראית בחנות (ככה לפחות היא אמרה) היא הדפיסה לנו ואמרה 299 ₪

אני אמרתי לה מה עם ההנחה ואז היא אמרה לא מגיע לכם הנחה ומכיוון שפריט לא מעיל/סריג.... אני אמרתי שהמוכר וגם מוכרת אחרת אמרו שכן

יש הנחה..... ואותה לא עניין זה לא מעיל ולכן לא מגיע לכם הנחה רוצים תקנו לא רוצים אל תקנו...... שתבינו גם מוכרות בחנות לא ידעו שזה לא

מוגדר בתוך ההנחה.... ומה שאחראית אמרה נו אז מה בחור טעה מה לעשות, עניתי לה יפה אם הוא טעה הוא צריך לשאת באחריות,

עם טעויות שלו הוא מטעה לקוחות , ולמה שאני בזבזתי זמן שלי ובסוף מתעכזב......

אני קניתי לאשתי את הווסט ב 299 ₪ - לא מרוצים מהשרות (מטעה לכל דבר) , האחראית פשוט לא אכפת לה מכלום.

ובסוף אף אחד לא אשם ...

לטיפולכם,


לקוח שרוצה לבוא לחנות ולהנות משרות אמין!!


שרות מזלזל סוג הנזק :
לפחות התנצלות ע"י הרשת וזיכוי על ההפרש בין הסכומים פתרון נדרש :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה