סירוב החלפת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז עזריאלי |
כתובת: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי תיק של חברת האופנה מנגו בעלות של 153 ש"ח בסוף עונה, לאחר כשבוע נקרע התיק ניגשתי לסניף עזריאלי להחליפו ומיד החליפו בתוספת של 280 ש"ח לדגם אחר יקר יותר, בסוף עונה. שבעונה עולה כ800 ש"ח, הוא אמור להיות מעור איכותי ועמיד. כשבועיים לאחר מכן נפרם חוט שיצר קרע גדול בתיק.
מאוכזבת, ניגשתי להחליפו בסניף עזריאלי, טיפלו בי בחוסר אכפתיות, לא הציעו לי פיתרון, אלא רק שקית לקחת את דברי הבייתה ולהשאיר את התיק אצלם לבדיקה. התיקים בחנות היו זרוקים על הריצפה וסביר להניח שהתיק שקניתי ב 430 ש"ח היה גם כן על הריצפה.
לא טופלתי ביחס יאה, לא נתנו לי פתרון, וממש מאסתי מחברת מנגון על היחס המזלזל והמשפיל. לא ציפיתי לאיכות מוצר ירודה במיוחד שמדובר בסכומים שכאלו!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא על סך 430 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|