פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מידע מלא אודות פריט וחוסר רצון להחלפתו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קיריון-קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בחודש שעבר קניתי חולצה ב" מנגו" בקיריון, לאחר כביסה אחת החולצה התרחבה וירד לה הצבע. פניתי לחנות והתברר לי שהחולצה היא ממשי וזקוקה לניקוי יבש, הבהרתי לה שאף אחד לא אמר לי שזו חולצה ממשי וגם לא קיבלתי הוראות כביסה. המוכרת טענה שזה מופיע ע"ג החולצה, זה נכון רק חבל שזה מופיע בצורת סמלים ( כמו בתיאוריה) ובשפה האנגלית. ( אני לא יודעת לקרוא באנגלית). המוכרת ענתה לי בצורה מאוד לא אדיבה ומאוד כועסת ואמרה שהיא תפנה את זה לבדיקה בשירות לקוחות אבח, " היא כבר יודעת מה תהיה התשובה, זו בעייה שלך שלא קראת לפני " שוב, אני לא קוראת באנגלית . אני חושבת שחייב לומר לקונה חולצה שהיא ממשי ( אני לא מבינה בבדים(את הוראות הכביסה כי עליו לעשות שיקול כספי האם שווה לקנותה ולכבס בניקוי יבש ( שעולה לא מעט).וכמובן להוסיף הוראות כביסה בעברית( מה שלא קרה במקרה זה, לצערי.)
אשמח אם אקבל זיכוי או החזר כספי לחולצה, הקבלה אצלי בסכום של 109.90 מס קבלה: 142125.תודה רבה. אוסיף גם את היחס המאוד מזלזל ולא נעים מצד המוכרת בחנות, היא הייתה מאוד עויינת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי או החזר כספי פתרון נדרש :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה