פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות על ג'קט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ג'קט צמר מחוייט בעונת החורף הקודמת מחנות של מנגו, בסכום לא מבוטל של 380 ש"ח.
בג'קט היה רשום שדרך הניקוי היחידה היא באמצעות ניקוי יבש.
בינואר האחרון שלחתי את הג'קט לניקוי יבש וראיתי כי נוצרו חורים בשרוולי הג'קט ורק באזורים אלה.
פניתי לחנות של מנגו בפתח תקווה ושם נאמר לי כי מכיוון שעברה כבר שנה אין אחריות על המוצר.
התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה ושם הוסבר לי כי לא התקבלה מעולם תלונה על המוצר הזה שרכשתי ולכן הם מסיקים כי לא מדובר בבעיה במוצר אלא בעיה בניקוי היבש. אבל הרי אם הייתה בעיה בניקוי היבש למה אין חורים בכל הג'קט למה יש רק בשרוולים.
עשיתי בדיוק מה שצריך עם הג'קט מבחינתי , לפי ההוראות שהיו רשומים לי בתג הג'קט.
אני לא מבינה השקעתי 380 ש"ח בג'קט רק לעונה אחת , זה לא שקניתי בשוק איזה מוצר ללא אמא וללא אבא.
לא ניתן ללכת עם הג'קט בצורה הזו.
האם זו הסחורה של חב' מנגו?!
מבערך - אפריל אני בקשר עם מנגו ללא תשובה הולמת שתואמת את מה שמתבקש ממנה בתור חברה ענקית ששמה הולך לפניה.
חורים בג'קט סוג הנזק :
ג'קט חלופי/זיכוי פתרון נדרש :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה