פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי/ החלפת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נא לפנות לשימרית בשירות לקוחות של רשת מנגו בטלפון - 03-7133001
היא זאת שסירבה לבחון אפשרות של החלפה/זיכוי/תיקון.
בתאריך 7/5/11רכשתי אוברול בחנות מנגו סניף קניון עזריאלי.
קוד פריט- 49-431-350
.M.09
מס' חשבונית- 045-562250
לאחר כפעמיים שלוש שלבשתי את הבגד, האוברול התרחב מסביב למותן. הוא תפור כיווצים כיווצים עם גומי. האוברול כבר לא היה מונח יפה ונראה כמו שרוול/שק בחלקו האחורי. לא כיבסתי את האוברול. לא השלתי מעליי קילוגרמים. כלום! ככל הנראה התפירה לא הייתה טובה!! אין לי בעיה שהרשת תיקח את האוברול ותתקן אותו או שתחליף לי את האוברול באחר.
כשניגשתי לסניף בראשון לציון וסיפרתי על הפגם במוצר, ביקשתי מהמוכרת שתראה איך האוברול מונח עליי, אך היא אמרה שאין צורך והיא תשלח אותו לשירות לקוחות. אני מאוד אוהבת אותו, אפילו רכשתי עבורו נעליים ותיק תואמים. במידה ואין אפשרות, אני מבקשת לזכות אותי. אני לקוחה קבועה של הרשת כבר למעלה מעשר שנים ואף פעם לא הייתה לי בעיה עם המוצרים שלהם. הפעם מאוד התאכזבתי!
האוברול נרכש בסביבות ה-330 ש"ח, שזה לא סכום מזערי. לכן אני מבקשת לבחון אפשרות ולפצות אותי על עוגמת הנפש.


פריט במח' שירות לקוחות - 14264 תאריך פנייה לסניף בראשון לציון -5/7/11

כספי סוג הנזק :
החלפה/תיקון/ זיכוי פתרון נדרש :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה