פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ע"י מספר מוכרים במנגו שגרמה לעוגמת נפש וטרטור מיותרb נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 50 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.11.12, הגעתי לסניף בדיזנגוף סנטר, ומפאת חוסר זמן, שאלתי את המוכר אם אוכל לרכוש מספר פריטים, מבלי למדוד, ואז לקבל החזר כספי. הוא ענה לי שלא תהיה בעיה תוך שבוע. רכשתי כ - 4 אופציות לאירוע שהתקיים באותו הערב וניגשתי איתו לקופה לשלם. שילמתי באשראי, וחלק קטן מאוד בזיכוי. יום למחרת, חזרתי עם הבגדים שהחלטתי שלא ללבוש, ודרשתי את הכסף חזרה, כפי שהובטח לי. הבחור בקופה, על אף שחזרתי והדגשתי את בקשתי מספר פעמים, והתכוון לתת לי את הכסף, הקיש בטעות על בקשה לזיכוי במקום להחזר. הוא התנצל שוב ושוב, ואמר שהפתרון היחיד לקבלת הכסף כעת היא ע"י שליחת צ'ק אליי הביתה, אותו יהיה עליי להפקיד בבנק. הסברתי לו, כי סניף הבנק אינו קרוב למקום מגוריי ומשכך איני מוכנה להטרטר כך, אך זה הסביר, תוך התנצלות נוספת, כי מאחר שלחץ בטעות על בקשה לזיכוי, אין אפשרות כעת לחזור חזרה. כשהתלוננתי על העניין בפני מנהלת שירות הלקוחות של החברה, שמרית, היא טענה מנגד כי בכל מקרה לא הייתי זכאית להחזר באשראי, משום ששילמתי חלק בזיכוי. ציינתי בפניה כי שאלתי את המוכר טרם הרכישה על עניין ההחזר, ואף אותו מוכר שנתן לי את המענה היה זה שלקח מידיי את הזיכוי, אך הוא לא הסביר לי לרגע כי תשובתו הקודמת להחזר הכספי משתנה בעקבות הזיכוי. משכך, כיצד היה עליי לדעת? הרי הוא הטעה אותי.. לו הייתי יודעת, לא הייתי משתמשת בזיכוי באותה רכישה, שכן הסכום היה זעום. גם המוכר שממנו ביקשתי את ההחזר הכספי ביום למחרת, לא ציין כי איני זכאית להחזר באשראי. משכך, גרמו לי לחריגה בתכנון ההוצאות החודשי, שכן הכסף הועבר לחברת "מנגו" בסוף אותו החודש, הצ'ק הגיע רק לאחר כשבועיים, ואילו עד היום לא הופקד מפאת חוסר-זמן והמרחק. כשהתלוננתי בפני מנהלת הסניף בדיזנגוף, היא טענה בחוצפה כי היא אינה אחראית לתכנון ההוצאות החודשי שלי, ולכן אין בסיס לטענותיי כלפיהם. גם שמרית, מנהלת שירות הלקוחות, לא היססה לרגע וטענה כי הם אינם אחראים משום שדבר לא נעשה בכוונה תחילה, ולכן אין היא רואה לנכון לקחת אחריות או לפצות אותי עבור ההטעיה והטרטור שנוצר בעקבותיה.
משכך, ראיתי לנכון לשלוח אליכם מכתב זה, על מנת ליידעכם בנוגע ליחס הקיים ללקוחות "מנגו" וההתנהלות הכושלת של המוכרים, בתקווה שאזכה לתגובה קצת שונה הפעם.
לקיחת אחריות ופיצוי בהתאם פתרון נדרש :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה