פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק שנרכש בחנות. נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מנגו אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:

15:56
חגית אגמי
הייי קוראים לי חגית ואני רוצה לעלות כאן את תלונתי במוצ"ש האחרון קניתי תיק מחנות מנגו באילת בקניון כשסידרתי אותו לשימוש אני מגלה כתמים שנוצרו בתיק חשבתי שזה מים חיכיתי שייתיבש אבל זה לא אני לא יודעת מאיזה בד הוא עשוי אבל כל דבר משאיר עליו סימן גם כשהחזרתי לשקית נהיו בו סימנים חזרתי לחנות היום כדי להחליף אותו או להזדכות המוכרת בחנות התחילה להאשים את נזקי הטבע או שאני בכבודי ובעצמי שפכתי עליו משהו הסברתי לה שלא שפכתי כלום הראתי לה שנוצרים סימנים גם מהשקית אבל היא בשלה מאשימה אותי בהשמדת התיק בקשתי מנהלת היא הפנתה אותי לשירות לקוחות שמיותר לציין שלא עונים ואני מחכה לתשובה בקשתי מימנה שתיצור קשר עם המנהלת שלה אז היא התקשרה ואמרה לה על הכתמים שיש בתיק ש"נגרמו ע"י הלקוחה " המנהלת מבלי להגיע לקופה לראות במה מדובר החליטה שאני אשמה ושאין החלפה /החזרה .אני לקוחה נאמנה שמוציאה כספים בחנות כי אני אוהבת את הסגנון והמוצרים שמנגו מציעה היום קיבלתי יחס מגעיל הרגשתי שאיו עם מי לדבר כי המוכרת חרצה את הדין אני אשמה !!! תיק שעלה לי 280 שקל ואני לא יכולה להשתמש בו . לא עבר שבוע ולא חודש מדובר ביומיים שבהם לא יכולתי לחזור מסיבות אישיות. מביעה כאן את אכזבתי העמוקה מסניף מנגו באילת בקניון שלשם אני לא אחזור מקווה שאת היחס הראוי לי אני אקבל שיחזרו אליי מהשירות לקוחות .לקוחה מאוכזבת מאוד.
כספי שהגיע גם לעלבון סוג הנזק :
קבלת זיכוי והתנצלות על האשמה שאני גרמתי לנזק. פתרון נדרש :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה