פרטי התלונה

תלונות רויאל גרדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר גבוה, חדר מגוחך, שירות רע. נושא התלונה:
חגי יפעת שם/כינוי:
‏יום שישי ‏24 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בערב הגעתי למלון, בבירור עם יש חדרים פנויים נאמר לי כי יש חדר קטן יותר, ללא מטבחון ומרפסת בחצי המחיר. הסכמתי ושמחתי על ההזדמנות לקבל חדר מוזל... מה שהיה בסוף: 450 ש"ח!!
כשהגעתי לחדר גיליתי שגודלו של החדר הוא חסרונו הקטן ביותר! בחדר לא היה מיזוג אוויר, והזכוכית של המרפסת (שאותה לא ניתן לפתוח, שזה מילא) לא חסמה את הרעש האיום שהגיע ממסיבה במלון הסמוך של אורחי המלון בו התאכסנתי. לא הצלחתי להירדם לא משנה מה... פניתי לשירות לאורח שבדקו עבורי אלטרנטיבה אולם לא מצאו פתרון ובמילים עדינות אמרו לי: "זה מה יש".
הבעתי את אי שביעות הרצון שלי, ואת רצוני לעזוב את המלון אולם לא נעניתי בתשובה עניינית. בלית ברירה נשארתי במלון- ולמחרת בסביבות 7:00 בבוקר, יום שבת, אני שומעת עבודות בברזל (בבירור-פירוק הבמה מאתמול...) שלא מניחות לי להירדם.. הבעתי שוב את אי שביעות רצוני וקיבלתי את אותה תשובה קצרת רוח...
למחרת עשיתי קצת בירורים ומצאתי חדר במלון אמבסדור- של רשת ישרוטל גם הוא, במחיר נמוך מה- 50% שניתנו לי (380 ש"ח) וברמה הרבה הרבה יותר גבוהה, משודרג לחדר עם נוף, וגם כולל ארוחת ערב ובוקר.

זו לא הפעם הראשונה שאני מתאכסת במלון רויאל גרדן, אולם הפעם התאכזבתי קשות. גיליתי קמצנות, יקרנות, שירות גרוע, חוסר גמישות וחוסר כבוד ללקוח.

מצחיק ששני המלונות שייכים לאותה רשת וההבדל בגישה כל כך גדול.

ועוגמת נפש. סוג הנזק :
פיצוי הולם, או החזר כספי. פתרון נדרש :

רויאל גרדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה