פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות זלזלנית בלקוחות נושא התלונה:
מלמד אבשלום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב8/6/2006 פניתי אליכם בתלונה מס' 10036 נגד פז גז
היום הגיע טכנאי לבדוק את מערכת הגז בביתי ולא מצא שום תקלה/דליפה או איזהשהוא דבר אחר שיכול לגרום את נשוא תלונתי.
התקשרה אלי מישהיא בשם ענת מתלונות הציבור של פז גז ותוך זילזול באינטיליגנציה ניסתה למרוח אותי בכל מיני תירוצים מטופשים ומעליבים - כגון "אולי אינך יודע לפתוח בלונים, אולי התבלבלת?וללא בושה ניסתה לסבן ולסובב אותי כאילו אני איזהשהוא תם ומטומטם שאינו יודע לפתוח ולבדוק בלונים של גז - רק לידיעתכם אני איש טכני מושבניק לשעבר בן 63 ופתחתי יותר בלוני גז מאשר היא פתחה בקבוקי חלב
במקרה עקב נסיעתי לאילת ב21/5 וחזרתי ב28/5 אני זוכר במדוייק מתי פתחתי את הבלון נשוא התלונה וכמו כן מתי הוא נגמר בגלל הזמן הקצר שבו הוא פעל
אני עדיין עומד על כך שחברת פז גז תזכה אותי בערך היחסי של הגז
ובנוסף אני דורש התנצלות מהגב' ענת על פגיעה באינטיליגנציה
עלבון סוג הנזק :
החזר החלק היחסי של עלות הגז בבלון והתנצלותה של ענת פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה