פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב יעקב 26,רחובות כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן מכתבנו אל החברה לפני כחדשיים , המדבר בעד עצמו:
בהתאם לדרישתכם, תאמנו עם טכנאי שלכם ביקור לעריכת ביקורת בטיחות למערכת הגז שלנו.
ביום 4.11.13 הגיע הטכנאי מר יפתח סוידי. השתלשלות העניינים במהלך הביקור היתה כדלקמן:
1. הוא חיבר שעון בדיקה לצינור במטבח והמתין לקבלת תוצאת המדידה
2. בהמשך הוא יצא לכיוון מיכלי הגז וקבע כי הם אינם מוצבים במקום מתאים בגלל קרבה לחלון בבית (למותר לציין כי המיכלים מונחים במקום הנ"ל כ-30 שנה ועברו מספר ביקורות שלכם).
3. בהמשך הוא בקש ממני להיות ליד שעון הבדיקה במטבח ולהתבונן ולראות באיזו מידה יש סטיה של החוגה המראה על דליפה אפשרית של גז
4. בינתים הוא יצא שוב החוצה לכיוון המיכלים מבלי לתת שום הסבר לפעילותו
5. בשובו הוא קבע כי יש דליפה של גז מהכיריים על אף שלא הבחנתי בשום סטיה של החוגה
6. הוא מלא טפסי דיווח לגבי הדליפה והמיקום של המיכלים והחתים אותנו עליהם
7. לאחר עזיבתו התברר לנו שאיננו יכולים להדליק אש בכיריים ושהוא כנראה נתק את אספקת הגז לכיריים
8. הודענו מיידית לחברתכם על ההשתלשלות ועל המחדל אך הובהר לנו כי לא יהיה חיבור מחדש אלא לאחר תיקון הליקויים
9. הזמנו באופן פרטי ועל חשבוננו טכנאי גז, מר איתמר עקיבא, אשר בדק המערכת והבהיר כי אין שום דליפה של גז והלחץ הוא אידיאלי (מצ"ב העתק דו"ח הבדיקה).
10. בהתאם, הוא הראה לנו את מעללו של מר יפתח סווידי אשר פתח את צינור הגז ותקע חסם לתוכו ובכך גרם לניתוק אספקת הגז לכיריים

השתלשלות העניינים מראה על התנהגות מבזה ופוגעת של הטכנאי, מר יפתח סווידי, מהטעמים הבאים:
1. האיש לא הסביר לנו מה הוא עושה ולא הגיב בהבנה לשאלותינו. זאת בניגוד לפעילותם התקינה של אנשי מקצוע רבים.
2. האיש לא הבהיר כלל ועיקר כי הוא עומד לנתק לנו את אספקת הגז לכיריים.
3. בערמה ותחמון, הוא בקש ממני להיות ליד שעון הבדיקה בתוך הבית בעוד שהוא מבצע פעולה בחוץ בצנרת השייכת לנו ללא ידיעתנו וללא אישורנו. זו ממש פעולת חבלה בציוד השייך לנו. מי התיר לו לפתוח צינור כזה ולהציב בתוכו פקק חוסם, כאשר הדבר נעשה בהחבא ללא ידיעתנו וללא אישורנו? האם הוא נוהג כך גם במקומות אחרים?

אנו מבקשים בזה התנצלות ופיצוי הולם על עגמת הנפש שנגרמה לנו בשל קביעה מוטעית בדבר דליפה של גז מהכיריים ובשל ניתוק מערכת הגז מבלי להבהיר לנו לגבי פעולותיו ושימוש בדרכי ערמה לביצוע הפעולה.כמו-כן, אנו דורשים החזר כספי עבור ביקור טכנאי נוסף שנאלצנו להזמין. אנו פנסיונרים ולא בקוו הבריאות. פעולת הטכנאי פגעה לנו בבריאות עקב העובדה שזו היתה שעת הצהריים ונמנע מאיתנו לחמם אוכל וליטול התרופות הכרוניות שלנו. מובן כי הביקור שלו גרם לנו לצער ועגמת נפש רבה.
אנו מצפים לתגובה הולמת.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה