פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק גז נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פזגז איילון כתובת:
פזגז איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בוקר אחד מצאתי פתק מודבק על דלת הדירה,המודיע שהיה טכנאי לביצוע ביקורת תקופתית למערכת הגז.(כל זאת כאשר יש דיירים בדירה,ואף אחד אפילו לא טרח לדפוק בדלת)
פתק מודבק=גז מנותק!!!
שרות לקוחות זה המתנה של לפחות 15 דקות.
כשסוף סוף ענו לי, נאמר לי שיש צורך לתאם טכנאי מחדש לעוד יומיים.(ובינתיים משפחה עם שני ילדים קטנים בלי גז).
נאמר לי שהטכנאי יגיע בין השעות 8:00 ל 16:00?!?!
הטכנאי ייתן התרעה של חצי שעה לפני ההגעה.
הדירה מחולקת, לכן ישנם שני דיירים שצריכים לקחת יום חופש!!!!!!
הטכנאי התקשר אליי ואמר שהוא בדרך. מיד התקשרתי לשכן שיצא החוצה וכבר היה בדרך חזרה. הטכנאי הגיע כמה דקות לאחר שהתקשר.
הוא עלה לדירה אמר שהשכן השני חייב להיות בדירה ושאין לו זמן לחכות ופשוט "טס" מהמקום. למרות שאמרתי לו שהשכן מגיע בעוד דקות ספורות.
שיחה לשרות לקוחות- 25 דקות,ושם אמרו לי שיש צורך לתאם טכנאי מחדש ליום שני 27.1.2013.
ביקשתי לדבר עם המנהל, ולאחר 3 שעות התקשרה מישהי שהציגה עצמה כמנהלת שירות. היא אמרה שמצטערת וצריך לתאם טכנאי,ליום שני.
היא מאוד מבינה שלהשאיר לקוח לסוף שבוע בלי גז זה בעיה אבל אין לה מה לעשות. למרות שאמרה שהטכנאי טעה !!!!!!!
כספי סוג הנזק :
חיבור לגז ביום שישי 24.1.2013, פיצוי כספי על איבוד יום עבודה לשני דיירים ועוגמת נפש!!!!!! פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה