פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות בלקוח נושא התלונה:
ברויטמן שמעון שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית טבעון כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד מערכת "תלונה" שלום רב, פניתי עליכם בעבר ונענתי מיחס אישי ונהדר, ממש כל הכבוד, נדהמתי ושיתפתי.
רציתי לנצל במה נפלאה זאת שוב ולשתף אותכם בעוול שנגרם לי במשך התקופה האחרונה.
הנני לקוח של חברת פזגז הנהנה משירותיה כבר תקופה ארוכה,
לפני כמה חודשים עברתי דירה למגדל העמק הכלנית 5 / 5 , הרשום על שם אימי "לריסה ברויטמן" .
ותשלום הגז שלי מסתכם בסביבות 300 ש"ח. אני משלם 37 ש"ח לקוב, התברר לי שחברי לשכונה משלמים בערך 20 ש"ח לקוב, בררתי למה,
התברר שהם כביכול "איימו" על פזגז שהם יאספו קבוצה ויעברו לשירותיה של חברה מתחרה, העניין הצליח ופזגז עשו הנחה,
מדובר בקבוצה של כ 15 איש, - משפחות. חשבתי אולי גם אני אעשה "טריק" כזה, ועדיין הוא אפשרי, אך החלטתי שאני קודם אתקשר ואבקש בצורה ניאותה להנחה, וכך עשיתי.
התקשרתי בתחילת חודש ינואר, וביקשתי, לא חזרו אלי, התקשרתי באמצע פברואר, אמרו שיענו לך, ושלחו פניה נוספת, התקשרתי בתחילת חודש מרץ, עדיין ללא תשובה ואמרו שתקבל בקרוב, ושלחו נוספת.
בנתיים הזמן רץ והחיוב אותו חיוב.
הודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי ולקבל הנחה.
אני בעל משפחה עם 3 ילדים וכל שקל נחשב.
תודה וברכה.
כספי סוג הנזק :
הנחה פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה