פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב של החברה לתקן ברז נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/06/2016 הגיע טכנאי של פזגז לביצוע ביקורת תקופתית
לטענתו המנגל שלי דולף והוא החליט לנטרל את הברז שאליו המנגל מתחבר (המנגל לא מחובר כל הזמן, אלא רק כאשר הוא בשימוש)
לטענתו, וגם בשיחות עם מוקד השירות של החברה הובהר לי שכל טכנאי יכול להחזיר את הברז לפעולה.

פניתי לחברה שממנה נקנה המנגל, למרות שהם מאוד התפלאו מקביעתו של טכנאי הגז הם הסכימו לשלוח לי טכנאי אשר יגבה ממני 250 ש"ח במידה ולא ימצא תקלה.

הטכנאי השירות בדק את המכשיר מספר פעמים ולא מצא שום דליפה. לגבי הברז המנוטרל הוא מסר שאינו מוסמך להשמיש.

כשפניתי למוקד השירות של חברת פזגז, הציעו לשלוח לי טכנאי נוסף לבדיקה חוזרת + חיבור מחדש, בעלות של 220 ש"ח. לאחר דקות ארוכות של שיחה שבה הבהרתי שאין לי רצון או צורך בבדיקה נוספת הנציגה מסרה שיש אפשרות לשלוח אליהם אישור תקינות.

השגתי את האישור המבוקש, ופניתי חזרה למוקד השירות של פזגז. בתחילה הנציגה לא רצתה למסור מידע, אבל לבסוף מסרה לי שהעלות של חיבור הנקודה מחדש תהיה 120 ש"ח

אני כצרכן, מרגיש שמרמים אותי:
1) הטכנאי מצא "ליקוי" שטכנאי אחר לא מצא
2) הטכנאי ביצע פעולה לא נדרשת "מטעמי בטיחות" (כיוון שהברז תקין הוא יכול היה להשאיר אותו במצב סגור- כמו שהוא תמיד, לא היה טעם לנטרל)
3) נציגות שירות הלקוחות לא טרחו לעדכן אותי כיצד למזער את העלויות המיותרות שחברת הגז גובה ( להציג אישור שבוצעה בדיקה חיצונית שמייתרת את הבדיקה הנוספת)

כל שביקשתי היה שחברת הגז תתקן את ה"ליקוי" שיצר הטכנאי שלהם!

כספי סוג הנזק :
חיבור מחדש של הברז פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה