פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות, יעלות ומהירות בשירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים התגלו ליקויים בביטוחות במיקום בו נמצאים מכלי הגז שלנו
אך עד לפני ארבעה ימים כשגילינו שנגמר לנו הגז באמצע הכנת ארוחת הערב
אף אחד לא חשב להגיד מילה וחצי מילה... ואז התקשרנו לבקש מיכל גז חדש...
אז טכנאי הגיע יום לאחר מכן אך את הגז הם יכולים לספק בין שבוע לעשרה ימים???
הצענו שהטכנאי יגיע אלינו ובמקביל יניחו את המיכלים, הטכנאי יסיים את עבודתו ואז יבצע את החיבור....אבל חס וחלילה למה שיעילות תהווה איזשהו שיקול...
אז לקחנו לנו 355 ש"ח על הוזזת מיכלי גז שלא אנחנו הנחנו אלה הם... מאוד הגיוני כמובן! שוב הלקוח צריך לשלם על התשתיות...אבל בסדר אבל למה לגרום לאנשים לעבור חמישי, שישי שבת בלי לאכול ... למה? למה זה הגיוני שבנוסף ל355 ש"ח אני גם צריכה לאכול במסעדות שלושה ימים...וכל זה כשמחוץ לבית יש לי תקלה בטיחותית כבר שנתים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
השעה אחת וחצי והתקשרו אלינו כבר 3 אנשים וכל אחד מטיח האשמות ואז אומר שיעדכן אותנו........... ועוד מעזים להתלונן על זה שאנחנו מחפשים פתרונות במקומות אחרים ומונעים מאנשים להמשיך בשגרת החיים שלהם, הפסדתי 350 ש"ח נוספים רק מזה שאני נאלצת להישאר בבית ולהמתין, חוצפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת גז עוד היום. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה