פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וניסיון לגביית כספים במסווה של בדיקת תקינות.b נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי ניגשתי לסניף פזגז שבטבריה להזמנת בלון גז.
שירות הגז לא הגיע וכשבררתי מדוע טענו בחברה שיש צורך בבדיקת תקינות הגז.נשארתי ללא גז ומה גם שבדיקה זו התבצעה לפני שנה וחצי כשנכנסתי לדירה אותה אני משכיר. (בדיקה זו אמורה להתבצע אחת לחמש שנים).
לאחר דין ודברים עם חברת פזגז ולמרות פנייתי למנכ"ל פזגז בישראל אבי פיימן
לא הסכימו לספק לי בלון גז ונותרתי ללא גז בבית.
זאת התנהגות בריונית לשמה שהלקוח נמצא בידים של חברת הגז שעושה בו ככל העולה על רוחה וזאת למרות שהלקוח משלם ממיטב כספו.
זהו מצב בלתי נסבל ומישהו צריך לתת את הדעת על מה שקורה עם חברות הגז בארץ.
בזבוז זמן וכסף. סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה