פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה אנושי בסניפים פתח תקווה וראש העין נושא התלונה:
רונן שלמה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני צרכן פרטי, 2 בלונים של 12 ק"ג בדירה שכורה בפ"ת.

כבר למעלה משבוע אני מנסה להשיג את הסניפים פ"ת וראש העין בטלפון
ואין שם מענה. חשוב לציין כי הסניפים שייכים ל"דו גז שיווק בע"מ".
בסניף רשל"צ לדוגמא, ענו לי מייד אבל לא יכלו לעזור לי כי אני בעיר אחרת...

ביום ראשון האחרון פניתי למשרדים הראשיים של פזגז והשארתי תלונה במשיבון של האדם שמטפל בתלונות הציבור ולא קיבלתי תשובה.

אילולא הייתי גר בדירה שכורה, הייתי חותם מול אמישראגז, אבל כרגע אני
בתלות בפזגז.

מודה לכם מראש על עזרתכם.
אוטוטו אני נשאר בלי גז סוג הנזק :
מתן מענה אנושי להזמנת גז (עברתי בדיקת בטיחות לפני חודש) פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה