פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר חימום - קבלת מכשיר ישן וחלוד תמורת 450 ש"ח!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב רמב"ם 24 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר התלוננתי בפזגז על כך שאין לי מים חמים מיד שלחו לי טכנאי. כאשר הגיע הטכנאי, הוא מיד קבע כי יש להחליף את כל מחמם המים. הפקידה חיה סלומון עידכנה אותי שהדבר יעלה 450 שקל. הסכמתי וביקשתי שלמחרת יבוא טכנאי אחר על מנת לקבל דיעה נוספת כי לא היה נראה לי שאכן צריך להחליף הכל. כמובן שהגיע אותו הטכנאי כשבידו מכשיר חימום חלוד (!), בעל כפתורים צהובים מלכלוך וישן!!!!! [ברשותי תמונות] נדהמתי לגלות שאני צריכה לשלם 450 שקל ולקבל משהו שנראה הרבה יותר ישן ממה שהיה לי [המכשיר שלי היה שמור ולבן כשלג!] . ששאלתי את הטכנאי הוא אמר לי שזה הכי יפה שמצא במחסן. ששאלתי את חיה המזכירה על פשר הדברים נאמר לי כי חדש עולה אלפיים ומשהו. כששאלתי למה לא ניתנה לי האופציה לבחור בין חדש לחלוד לא הייתה תשובה. לאחר תחנונים עד כדי דמעות, נאות הטכנאי להחליף לפחות את מעטפת גוף החימום. כיום אמנם יש לי מים חמים אבל כל פעם שאני מסתכלת על מחמם המים הישן בעל הכפתורים הצהובים, זה מכעיס אותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או החלפה לחדש פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה