פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על הובלת גז באיחור נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו משפחה עם 2ילדים קטנים, נתקענו בלי גז .
התקשרנו לפזגז המוקדנית אמרה שאפשר לספק לנו גז תוך כמה ימים או לשלם תוספת של 50 ש"ח להספקה מיידית (25% תוספת למחיר), הסכמנו והיא אמרה שיספקו לנו עד מחר ,אבל כאשר מחיתי היא אמרה שתדאג שזה יקרה היום.
המתנו בסבלנות אך כאשר התקשרנו לברר למנ לט מספקים לנו גז התברר שאנחנו מראש רשומים רק ליום המחרת מכיוון שהמנו כמה דקות לאחר עשר בבוקר , ובגלל שהמחלקים עובדים רק עד 12 רשמו אותנו למחר למרות שהבטיחו שיספקו היום.
כאשר ביקשתי לדבר עם האחראית זה ממש לא עניין אותה.
פזגז זו החהברה הכי יקרה בשוק ונותנת את השרות הכי רע, זה ודאי נובע מכך שהיא הגדולה ביותר.
ולא פחות חשוב הקושי לעבור חברה הוא גדול , אם אתה רוצה לעבור אתה נאלץ להתקין התקני בטיחות ולקנות חלקים חדשים כך המוטיבציה לעור חברה יורדת ופזגז יודעת זאת ומנצלת זאת לרעה.

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה