פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פזגז מעונינת בתשלום עבור חיבור הגז למרות שקיבלה תשלום עבור שיפוץ הצנרת . לא התבצעה בדיקה תקנית למרות שהנני זכאי לה ע"פ חוק . נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השתלשלות העיניינים :
1. ביקשתי מחברת פזגז להגיע על מנת לתת הצעת מחיר לשדרוג צנרת הגז בביתי ( שנרכש לאחרונה ) , ואף לבדוק את תקינות הצנרת .
2. הגיע אליי נציג וראה שהבית בשיפוצים . הוא אמר שאין באפשרותו לבצע בדיקה תקנית מכיוון שהבית בשיפוצים . כמו כן נתן לי הצעת מחיר להחלפת חלק מצנרת הגז .
3. הזמנתי את שירות החלפת הצנרת והגיע אלי נציג שטען שאין באפשרותו לתת לי שירות כי אין לו סולם וביקש שאצור קשר עם המשרד .
4. יצרתי קשר עם המשרד והזמנתי צוות עם סולם . הם הגיעו והחליפו את הצנרת . הם ביקשו לחייב אותי על 8 מטר צנרת בזמן שאני מדדתי 4 מטר צנרת . לבסוף הם הסכימו איתי . הצוות המדובר לא פתח עבורי את ברז הגז הראשי מכיוון שלא היה בביתי מכשיר גז . ( דבר שלא נאמר לי !) . הצוות הזה אף השאיר את החור של הצנרת בקיר ללא צינור מתעל וללא אטימה ...דבר שהבנתי שמגיע לי .
5. רכשתי מכשיר גז וכשביקשתי להזמין צוות שיפתח את הברז הראשי נאמר לי שאני צריך לשלם על השירות 160 ש"ח .
6. ביקשתי לדבר עם האחראית ( איילת אסרף ) אך היא לא חזרה אליי למרות פניות חוזרות שלי . בשלב מסויים ניתן לי לדבר עם מנהל קשרי לקוחות ( לדעתי זה היה תפקידו ) והוא הוריד את המחיר ל-80 ש"ח , מכיוון שהבין את מצוקתי שנגרמה מחברתו .
7. קבענו יום לביצוע הפעילות של פתיחת הגז אך אני דחיתי את המועד . ועדיין לא קבעתי מועד אחר .

כספי סוג הנזק :
1. שחברת הגז תפתח את ברז הגז ( גז מרכזי ) לדירתי ל פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה