פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פזגז - תלונת צרכן (מס' צרכן: 20808097) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 90 ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1.הננו לקוחות של חב' פזגז בע"מ (להלן: "פזגז").
2.חשבון לתקופה 07-08/2009 (ע"ס 137.7 ₪) שולם על ידינו במועדו, באמצעות כרטיס אשראי באתר האינטרנט של פזגז ביום 8.9.09 (מס' אסמכתא: 5974293).
3.בחשבון לתקופה 09-10/2009 (ע"ס 254.8 ₪) עלה כי בחיוב הנ"ל נכללת, בין היתר, יתרת חובה לכאורה בגין החשבון לתקופה 07-08/2009 וזאת אע"פ שכאמור לעיל חשבון זה שולם על ידינו במלואו ובמועד. לא זאת אלא, שבגין הפיגור לכאורה בתשלום חוייבנו אף בריבית פיגורים/עונשין (ע"ס 1.09 ₪ לפני מע"מ).
4.גם החשבון האמור לתקופה 09-10/2009 (ע"ס 254.8 ₪), אשר כאמור כולל תשלום בגין תקופה קודמת + ריבית פיגורים/עונשין, שולם על ידינו במלואו ובמועד באמצעות כרטיס אשראי באתר האינטרנט של פזגז ביום 1.11.09 (מס' אסמכתא: 6017533).
5.אשר על כן, פנינו ביוזמתנו, למוקד שירות הלקוחות של פזגז ביום 11.11.09 בבקשה כי יבדקו הכיצד זה אנו מבצעים תשלום באמצעות אתר האינטרנט שלהם, ופזגז מצידם אינם גובים, ומחייבים אותנו בריבית הפיגורים/עונשין, אותה אנו דורשים כמובן כי יזכו.
6.לאחר מסכת ארוכה של שיחות טלפוניות עם נציגים שונים במוקד פזגז, ולאחר שנמסרו על ידינו מספרי האסמכתאות ותאריכי ביצוע התשלומים שבידינו אינספור פעמים, נאמר לנו מפורשות כי הסיבה לכשל הנ"ל של פזגז נובע עקב תקלה/ביצוע עבודות על מערכת המחשוב של פזגז ו/או מעבר בין מערכות מחשב. כן, עידכנו נציגי פזגז כי הם מעבירים הנחייה לזכותנו בהתאם, והגדילו וביקשו כי נתקשר ביוזמתנו בתוך כשבוע בכדי לוודא כי אכן מזכים את חשבוננו.
7.ביום 18.11.09 התקשרנו לחברת פזגז בכדי לוודא כי חשבוננו זוכה כאמור לעיל. לתדהמתנו התברר כי לא רק שחשבוננו לא זוכה, אלא שלא קיים במערכת המיחשוב של פזגז כל תיעוד של השתלשלות הארועים כפי שפורטה ארוכות בשיחותינו הקודמות עם נציגי פזגז .מצאנו עצמנו נאלצים לפרט את קובלנתנו מראשיתה פעם נוספת, לרבות הריטואל המייגע של מסירת מספרי האסמכתאות שבידינו המעידות על ביצוע התשלום.
8.קצרה היריעה מלפרט את מסכת ההתנהלות הקלוקלת והמקוממת של נציגי פזגז, הן במהירות המענה שניתן לנו והן באיכותו. רק לאחר דין ודברים ממושך עם נציגי פזגז ובחלוף אינספור שיחות טלפוניות נמסר לנו בע"פ ע"י נציגת פזגז כי יש ממש בטענותינו וכי חשבוננו יזוכה בהתאם.
9.אנו פונים אליכם בבקשה כי תפעלו לבירור הסוגיה המקוממת דנן, לפיה צרכן משלם את תשלומיו באופן רציף, במועדיהם ובאמצעות אתר האינטרנט של פזגז, ומחזיק בידיו אסמכתאות בגין ביצוע התשלומים כאמור, ואילו פזגז מסיבותיה משיתה עליו ריבית פיגורים/עונשין.
10.כן מביאים לתשומת ליבכם, כי אין בליבנו ספק כי המקרה הפרטי שלנו איננו המקרה היחיד בו פזגז מחייבת וגובה ריבית פיגורים/עונשין בגין תשלומים אשר שולמו לה כחוק, וזאת לנוכח העובדה כי נמסר לנו מפורשות על ידי נציגי פזגז כי הכשלים אצלם וכי מקורם בעבודות תשתית על מערכות המחשוב וכיוב'.
זיכוי בגין ריבית שנגבתה, לרבות בדיקה האם מדובר בכשל פרטני או מקיף הפוגע במס' צרכנים גדול פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה