שירות לקויי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
כתובת: |
פזגז העמקים טבריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביקשתי ליצור קשר על מנת להזמין בלון גז שניגמר,לא היה מענה אנושי לקבלת ההזמנה,בתאריך 5/3/2010 בשעות הפעילות,נעשה ניסיון נוסף,ולכן נוצר קשר עם המרכז,שלקחו את מס' הטלפון,והבטיחו שמהסניף יחזרו אלי,לאחר המתנה של מס שעות,היתקשרתי ביוזמתי ומסרתי את פירטי כרטיס האשראי לביצוע העיסקה,והובטח שבתאריך 8/3/2010 יסופק בלון,מאז ועד היום אני שומע סיפורים.
|
|
|
|
|