פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון ממחמם מים ובקשה להחזירו נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2010 הותקן בביתנו מחמם מים מיידי בטכנולוגיית גז, המכשיר אינו לשביעות רצוננו ואיננו נהנים מתפעולו. מסתבר שהמים החמים לא מגיעים לברז באופן מיידי כפי שהובטח ועד שאכן מגיעים יש לפתוח את הברז ולהמתין פרק זמן נכבד(הנדרש למילוי של כשני דליי מים), כמו כן, בלתי אפשרי לכוון את הטמפרטורה למצב אידיאלי שתתאים למקלחת חמה: עם הזרם החם בלבד-הטמפ' חמה מידי, וברגע שמקררים -הטמפרטורה קרה מידי. ביקשנו לנתק את המכשיר ולהחזירו לפזגז אך בשירות הלקוחות מערימים עלינו קשיים ומנסים לשכנע אותנו להשאיר את המכשיר וללמוד לתפעל אותו. עובד בשם מוטי טען בפנינו שאי אפשר להחזיר את המכשיר מכיוון שעברו יותר משבועיים מן ההתקנה.היכן נשמע כדבר הזה, שאי אפשר להחזיר מכשיר ושלא מנסים כלל לבוא לקראת הלקוח?
החזרת מחמם המים וביטול העסקה פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה