פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה ללא הצדקה< נושא התלונה:
בלאו ליזה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה כתובת:
פזגז השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 2008 עזבנו דירה ברחוב הצפצפות 25 דירה 17 . הודענו לחברת פזגז כולל שמות בעלי הדירה החדשים, מספר תעודות הזהות שלהם וגם מספר הטלפונים הסלולריים שלהם. שלחנו את קריאת המונה האחרונה ביום העזיבה (מונה מס. 1139604 ) שהראה על 1241-43-0 בתאריך 30 ביוני 2008 .לפני כשבועיים גילינו להפתעתנו כי חברת הגז ממשיכה לחייב אותנו בהוראת קבע עבור שימוש בגז בדירה שעזבנו כבר לפני שנתיים.. פנינו וביקשנו לבטל מייד את החיובים וכמובן לקבל החזר על כל הסכום שחוייבנו ללא כל צורך.החברה הפנתה אותנו בהתחלה את הדיירים החדשים בטענה שהם צריכים להחזיר לנו את הסכום שניגבה על ידי פזגז. הסברנו להם שאם אדם אינו משלם(באופן מפתיע , גם לא מרגיש שנתיים שאינו משלם עבור שימוש בגז) בודאי שאין לו מידע על הסכומים שניגבו מאיתנו. בתחילה נענינו שסכום החיוב הוא 450 ש"ח ???????!!!!!! כשביקשתי פירוט, הסכום עלה לכ-800 ש"ח וכשהתעקשתי הוא עבר את ה- 1000 ש"ח. ביקשתי לשוחח עם מחלקת הנה"ח אך נתקלתי בסירוב גורף.בחברה ממשיכים ומתחמקים ומעבירים אותנו מנציג לנציג, בלי כל מוכנות ללכת לקראתנו וללא וכל שינוי. ביקשתי לשוחח עם המנהל של הסניף והנציגה פשוט סירבה לתת לי לשוחח עם המנהל. אודה לכם אם תוכלו לעזור לנו ולהדריך אותנו מה עלינו לעשות עכשיו? נראה לי שמגיע לנו גם פיצוי כלשהו, לאור התנהגותם התמוהה.
תודה מראש
ליזה בלאו
כספי סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה