פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפנייה בנושא חשבונות גבוהים ולא סבירים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג צעיר מתגוררים בדירת 3 חדרים בירושלים מזה שנה. במהלך השנה שמנו לב כי חשבונות הגז שלנו הולכים ותופחים ומלכתחילה עלותם הייתה גבוהה מחשבונות ששילמנו בדירות קודמות עבור חברות אחרות. לפי הרישומים נראה היה שהצריכה היא גבוהה ומכיוון שהשתמשנו גם בגז לחימום בחורף הנחנו שזו הסיבה. אך בשני חשבונות הגז האחרונים של חודשים אפריל-מאי ויוני- יולי גם נירשמה לנו צריכה גבוהה (6.89 ממ"ע והדרישה לתשלום הייתה 197 ש"ח) למרות שכל השימוש שנעשה היה לבישול בלבד ולא נעשה שימוש חריג. ניסינו לבדוק האם יש מדובר בדליפה א ובגניבה של גז וזה לא נראה כך. כשפנינו לפזגז כדי שיבדקו מה אפשר לעשות הם השיבו שאין מה לעשות. ביקשנו שישלחו טכנאי לבדוק את השעון או ושוב נאמר לנו שזו הצריכה ואין מה לבדוק. לבסוף הם הסכימו לשלוח טכנאי בעלות של 200 ש"ח על חשבוננו.
שישלחו טכנאי ללא עלות ויציעו פתרונות נוספים מעבר ל"אין מה לעשות" פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה