פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת בלוני גז נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בין תאריכים 10-14.4.11 הזמנתי שני בלוני גז בידיעה שבתאריך 17.04.11 הינו מועד אספקה לישוב.
בבוקר 17.04.11 בברור על השעה, הסתבר שלא אוכל להמתין בשעה היעודה ולכן ביקשתי לדחות לשבוע שלאחר מיכן ליום 24.04.11 ובאותו מעממד ווידאתי שלא אמורה להיות בעיה מאחר ותאריך זה הינו ערב חג, ואושר לי שביום זה מספקים לישוב בלוני גז וההזמנה תבוצע.
ביום 24.04.11 בבוקר (ערב חג) בשעה 09:00 התקשרתי למשרדי החברה ווידאתי שההזמנה תגיע הפקידה ביררה ובתשובתה אמרה שבעוד כשלוש שעות לערך יגיע הספק.
משלא הגיע בשעות הצהריים הספק ולא היה מענה בסניף נהריה יצרתי קשר עם מוקד החרום 03-9688088 פעמייםו לא היתה להם תשובה.
ביום 26.04.11 ביקשתי לדבר אם מנהל הסניף אך בתוקף לא נתנו לדבא איתו ומישהי טענה שהיא מזכירתו, למשמע הארוע התנצלה ואמרה שמנהל השרות יחזור אלי .
לאחר מספר שעות הספק התקשה (אולי הספק הוא מנהל השרות) ורצה לספק את בלוני הגז -- לא הייתי בבית הרי אני לא יושבת וממתינה לרוחות . נידברנו לתאם וביום 28.04.11 (יום חמישי) תאמנו למחרת היום בין השעות 13:0014:00.
וכהרגלו הספק אינו מגיע.,

נהג מוביל מנהל את חברת פז גז ?????????????????
עוגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה