|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 16 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קרית מלאכי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של החברה נ"ל כבר מספר שנים ובכל פעם שאני רוצה להזמין בלון אני נתקלת באותה הבעיה מכיוון שהבלונים נמצאים אצלי בחצר אני צריכה להיות בבית כשמספקים לי את הבלון.אף פעם לא הצלחתי לקבל אפילו זמן הגעה משוער(נניח בין שעה X לשעה Y )הפעם אמרה לי הפקידה להתקשר בבוקר ואז תהיה להם תשובה מה שכמובן לא היה אבל הפעם הגדילו לעשות-אני יצאתי לעבודה כי אינני יכולה להרשות לעצמי יום חופש עבור בלון גז ובמקרה בתי נשארה בבית והיא פתחה להם כדי שיתקינו את הבלון.אחרי שהלכו בתי התקשרה אלי מבוהלת ואמרה שיש ריח חריף של גז ונשמע קול של יציאת גז.כמובן שמיד התקשרתי וביקשתי מהפקידה שתחזיר את המחלקים לחזור על התקנת הבלון כהלכה מה שהם עשו כמובן.שאלתי היא-מה היה קורה אם בתי לא היתה משגיחה בדליפת הגז?האם אין החברה מעסיקה בעלי מקצוע בטיפול בגז?מדוע השירות שאני מקבלת מפזגז קרית מלאכי כל כך גרוע?????
|
|
|
|
|
|
|
|
פזגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|