הזמנתי גז, חיכיתי חודש, ו-כלום- |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש (!) הזמנתי דרך המוקד הטלפוני של החברה בלון גז, וביקשתי לשלם במעמד ההחלפה.
במערכת לא ניתן לקבל פרטים על זמן האספקה - לא יום אספקה ולא שעות אספקה. מיותר לציין שזה לא רק מעצבן אלא גם בלתי-הגיוני בעליל לחכות להם בבית 24/7 עד שיואילו להגיע.
בניסיונותיי העקרים להתקשר למוקד נאמר לי שהמוקד עמוס, פעמים חיכיתי לנציג שירות (עד שנמאס לי, חבל לי על הזמן והאנרגיות, אני לא חושב שזה ראוי שארדוף אחריהם כדי לקבל שירות), ולפעמים פשוט התבשרתי שהמוקד סגור כרגע עמכם הסליחה.
אז החלטתי לחכות. בסבלנות. בשקט ובחושך (אני חצי פולני).
חלף שבוע, חלפו שבועיים, שלושה וארבעה. והגז? אינו.
יש לומר מראש: מאחר וכמו רוב בני-האדם איני נמצא בדירה שלי 24/7, ייתכן והגז הגיע מתישהו, כשלא הייתי בבית. אבל אי אפשר לדעת, משום שהם לא ניסו לתאם איתי תאריך או זמן, לא בישרו לי אפילו על זמן ההגעה המשוער, ולא יצרו איתי קשר או שלחו הודעה משום סוג ע"י החברה: לא בטלפון, לא במייל, אפילו לא SMS מסכן אחד.
וכך, הימים חולפים והגז אינו, ואני עודני מחכה בביתי בציפייה ובסבלנות ומחזיק אצבעות שאולי סופסוף תגיע המשאית.
|
שיגיעו כבר למלא גז, למען השם, ויקבעו תאריך ושעה *מראש*. אני לא אוהב הפתעות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|