שירות לקוי ומחיר שערורייתי. |
נושא התלונה: |
עוז רות\מירב |
שם/כינוי: |
יום חמישי 17 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על "חווית שירות" שחוויתי מחברת פז גז, החברה ביקשה לתאם עימי מועד להגעת טכנאי לביקורת תקופתית. החברה עובדת מהשעה 8-16 בלבד ללא ימי שישי כלומר אנשים עובדים לא יכולים!! לתאם מועד להגעת טכנאי ללא העדרות מהעבודה שזו חוצפה שאין כדוגמתה.לאחר שהובהר לי כי אילו שעות הפעילות השתחחרתי שעתיים קודם מהעבודה ותואמה פגישה לשעה 14:00 בצהריים, בשעה 13:30 צלצל הטכנאי להודיע שהגיע, הסברתי לו שאני בדרך ואגיע עד השעה 14:00, ב14:05 צלצל לעדכן שהוא הולך מאחר והמתין כבר "המון" זמן... בשעה 14:07 הגעתי הביתה אולם בחברת פז גז סירבו לשלוח שוב את הטכנאי מאחר והמתין לי.. ובאמת איחרתי ב5 דקות תמימות...ועתה אני ממתינה שינותק לי הגז מאחר וחברת פז גז עושה מה שמתחשק לה ומתאמת מועד הגעה רק בזמנים הנוחים לה.
בנוסף חברת פז גז גובה מחיר שערורייתי מלקוחות שכבולים אליה בהסכם של גז מרכזי, 40 ש"ח לקוב + דמי שימוש קבועים של 33 ש"ח בחודש. לשם השוואה חברת סופר גז גובה על אותו שירות בדיוק כמחצית המחיר. לפני כשלושה חודשים עברנו אל משכננו החדש ומחירי הגז הכפילו את עצמם. בבדיקה מול החברה נענתי ע"י נציגת שירות בשם מריאנה, שכפי הנראה שירות לא הצד החזק שלה.. לשאלתי מדוע הם גובים כפול ממחיר של חברה מתחרה ענתה שכל חברה גובה כמה שהיא רוצה. ואם אצטרף להסכם של חימום בגז יוזילו עבורי את המחרי ל22 ש"ח לקוב. כשאמרתי שאין לי צורך בכך נענתי שזהו המחיר ואין מה לעשות בנידון. כלומר אני כבולה לחברת הגז הנוכחית מאחר ומדובר בגז מרכזי..
אני לא מבינה איך בימים אילו אנו כלקוחות עדיין כבולים לחברות שמספקות שירות לקוי ולא שירותי בעליל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|