פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למוצר שנרכש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח אמישראגז, אך בשנת 2008 חברת "פזגז" הסכימה למכור לי מייבש כביסה על גז שהיא משווקת. האחריות למוצר היתה לשנה. עתה אני נדרש לשירות הכולל החלפת חלף והחברה מסרבת לתת לי שירות בתואנה שאיני לקוח שלהם. לא הואילו כל הסבריי שמתוקף חוק הגנת הצרכן הם חייבים לתת לי שירות (לא ביקשתי אחריות!) נפלו על אוזניים אטומות. הם מציעים לי ברוב חוצפתם לפנות למתקני מייבשים עצמאיים. אני רוצה שרק מומחה/טכנאי מטעם החברה יתן לי שירות! זו זכותי!
לגבי החלף - כאשר פניתי בעניין זה קיבלתי מכתב תשובה שעליי לפנות ישירות לספק החלפים על מנת לרכוש ממנו החלף ישירות. אני גר בגבעתיים, הספק נמצא בראש העין. שלחתי את אשתי עד לראש העין!!! החלף לא נמצא. לאחרונה פניתי שוב טלפונית לגבי החלף ולגבי הצורך בקבלת שירות (המייבש מרעיש מהרצועה) והובטח לי שיחזרו אליי אך פשוט לא חזרו (גם חוצפה ישראלית!).
אז לפני שאני תובע אותם בבימ"ש לתביעות קטנות, אני נותן להם צ'אנס אחרון - דרככם.
שהחברה תשלח אליי טכנאי שלה עם החלף הנדרש ואני אשלם כנהוג לביקור טכנאי. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
אופק משה - מנהל פניות שם ותפקיד:
בראש ובראשונה תודה על פנייתכם לחברתנו, חברת פזגז שמה לה ליעד את נושא השירות ואיכותו.
פנייתכם תבדק ונציג חברתנו ייצור עימכם קשר.
תגובה:
בבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה