פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבעית כסף על יפל תקלה שחזרה למחורת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני גר בור הדסה באזור ירושלים.בביתי מותקן מכשיר הסקה של חברת פזגז ירושלים. כבר מתחילת שימוש במכשיר ( לפני כ-3 שנים) התגלו בעיות בהפעלה – בתקופת החורף כידוע באזור ירושלים קר ואפילו קר מאוד.
תקלות היו מסוג זה- מכשיר לא נדלק,אין לחץ בצנרת וכד'.
כבר מאז טכנאי של חברה גילה שבסוג מכשירים אלה יש תקלה בברז חשמלי.התקלה היא לא רק במכשיר שלי אלא גם אצל מספר שכנים בעלי אותו מכשיר.
כבר אז טכנאי הסביר שהזמינו מהייצרן חלקים אבל כדי לתקן לי באותו רגע הוא שם ברז משומש.
כל זה מדובר על מכשיר חדש בעל אחראיות.
ומאז כל חורף מופעים אותם בעיות – תקלה-קריאת שירות-טכנאי מתקין ברז משומש-שוב תקלה.
כמובן, לא לשכוח , כל הגעת טכנאי היא רק בשעות העבודה בין 08:00 ל-16:00.
השנה חורף הגיע יותר מוקדם וכבר בחודש נובמבר נאלצתי להפעיל את הסקה כי יש 2 ילדים קטנים.
וברור שתוך שבוע-שבועיים אופסססס – תקלה.
עכשיו לפי סדר כרונולוגי:
11.12.2011 – הזמנתי טכנאי – הוסבר לי לשירות לא יעלה אלא טכנאי יתקין משהו
13.12.2011- הגיעה טכנאי – תיקן – מכשיר נדלק, הסביר שברז כבר ישן,להרכיב חדש עולה 400 ₪, אני סירבתי כי לפי מה שידוע לי לאולם לא הרכיבו ברז חשמלי חדש למכשיר.
14.12.2011 – 6:00 – מכשיר שוב לא עובד !!! אני מתקשר למשרדי פזגז ( ירושלים מעבירים אותי לסניף בית שמש ) ומגלה חדשות רעות – פקידה מספרת לי סיפורים שכל הזמן הם הרכיבו לי ברזים ללא תשלום ופעם אחרונה אפילו הרכיבו ברז חדש!!! לשאלתי מתי וכמה אחריות היא אמרה שהרכיבו בחודש מרץ השנה ויש עליו אחריות 3 חודשים. ובאותה נשימה היא מודיעה לי שעל ביקור יום קודם יחייבו אותי ב 350 ₪.
כאן אני כבר לא יכול !!!
די !!! לא מספיק שכל פעם שקר בבית ואני רוצה לחמם – תמיד יש תקלה, לא מספיק בזבזתי ימי עבודה שלי ושל אשתי, עוד לוקחים סכום כזה על כלום !!!!
פקידה בשם יעל לקחה ממני מס נייד והבטיחה שמנהל יחזור אליי עוד באותו יום – ברור שאף אחד לא חזר !
עד כמה אפשר לסבול מהתנהגות שערורייתית הזאת, מגבעת סכומים כאלה ומאי עמידה במילה !!!
ככל הנראה בחברה רוצים רק כסף ולא מעניין אותם לקוח .
עגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה