פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות ללקוח כמו לכלב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.1.12 נקבע לי טכנאי גז לחיבור יונקרס לאחר המשך טיפול של שבועיים,ונאמר לי בין השעות 12ל:16 יגיע הטכנאי התקשרתי לחברת פז גז ירושלים 026227777 בשעות הבוקר כדי לדעת בערך מתי יגיע הטכנאי ,ונאמר לי ע"י יפה שאני יצור קשר בשעות 12 .13 ויתנו לי הערכה מתי הטכנאי אמור להגיע ,התקשרתי ובחורה ממש לא נעימה ועצבנית בשם בתיה ענתה לי וצעקה עליי למה אני מתקשר ושואל אם קבעו לי בשעות ,הסברתי לה שדברתי עם יפה והיא אמרה שיתנו לי הערכה בכל זאת זה הרבה שעות ,היא לא הייתה מוכנה לבדוק לי ,וצעקה עליי ,ולבסוף פשוט ניתקה לי בפנים !!פשוט מזעזע איך מתנהגים ללקוחות ,אני אישית כרגע במגעים להתנתק מהחברה פזגז ,ובמגעים של פניות הציבור הכללי,תתבישו לכם
עלבון סוג הנזק :
בדיקה מעמיקה מדוע מתנהגים כך ללקוחות,איזה סוג אנשים אתם מחזיקים שם. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה