פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה של בלון-גז ריק, ע"י "פזגז" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו מנויים של חברת פזגז, באיזור הקריות, בסביבות משהו כמו למעלה מעשרים שנה.
עד לפני כעשר שנים בערך, היו לנו מקרים חוזרים ונשנים, שמחלקי-הגז של החברה, ניצלו את העובדה ששנינו, אימי ואני, לא היינו בבית, ונהגו באופן כמעט קבוע, לקחת את הבלון שבו היה עוד גז, עד כחציו בערך, ולהשאיר לנו בלון אחד ריק, וכך אין-ספור פעמים מצאנו את עצמנו עם שני בלוני-גז ריקים, ונאלצנו להזמין כל פעם שני בלונים, במשלוח מיוחד, ובמחיר מיוחד, כמובן.
כל טענותינו , וכל הויכוחים שהיו לנו איתם בזמנו, העלו חרס, הם טענו ש"לא יכול להיות", ובוודאי אנחנו השתמשנו יותר, או שכחנו להזמין.
לפני כמה שנים, איכשהו זה נפסק באיזשהו שלב, והיתה לנו אספקה סדירה, בלי מקרים כאלה.
לפני שנה, היה עוד פעם מקרה כזה, הזמנו משלוח מיוחד, שילמנו, וחשבנו שבזה זה נגמר.
עכשיו, לפני כחודש, ב-17 לינואר, הזמנו בלון-גז, במחיר של 105 שקלים.
היום, שבת, 18 לפברואר, הבלון הקודם שהיה לנו נגמר, יצאתי לפתוח את הבלון החדש, או שהיה אמור להיות חדש- והוא פשוט ריק! :_(
נשארנו, עכשיו, בשבת, כשאימי אשה לא מאוד צעירה, ולא מאוד בריאה, בלא אפשרות להכין מזון חם, מחר, כשנצלצל אליהם, הם בוודאי שוב יטענו ש"לא יכול להיות", ושוב משלוח מיוחד, בתקווה שהם בכלל יואילו בטובם, כמה מאות שקלים
וכו'.
אני רק יודע, שלפני כמה שנים, רוב השכנים בבניין שלנו עברו לגז מרכזי אצל חברת "דורגז", אנחנו לא התלהבנו, ואמרנו שאנו מרוצים עם פזגז, ומנעדיפים להישאר איתם.
עכשיו, לאור האירוע הזה, פלוס אותו האירוע, שהתרחש גם לפני כשנה, אנחנו פשוט עושים חושבים, ולא ברור אם לא נעדיף לעבור, כמו רוב השכנים האחרים, לגז מרכזי אצל חברת "דורגז".
אם זה היחס, ומה שמגיע ללקוחות וותיקים של החברה, וששמרו לה נאמנות, אז אולי באמת הגיע הזמן להחליף חברת גז, ולעבור לחברה אחרת.
כספי סוג הנזק :
קודם כל שידאגו, מחר,יום ראשון,שיהיה לנו גז, ושידאג פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה