פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ועבודה לקויה באספקת גז ביתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום א, 19.2.2012 התקשרתי להזמין גז, לאחר שבלון הגז, שנפתח כשבועיים מוקדם יותר, נגמר. אי אפשר היה להשיג את הסניף ושיחות הטלפון הועברו למוקד קבלת הודעות (שנענו רק בערבו של אותו יום).
מאחר והנחתי שמשהו לא תקין בגלל שבלון גז מחזיק כ-5 חודשים, התעקשתי והגעתי למח' התלונות, לאופק, ודרכו קיבלתי שיחה מהסניף, שקיבל את הזמנתי וכן הזמנת ביקורת גז.
אתמול הגיעו 2 בלוני גז והבוקר הגיעה הביקורת. הבודק אמר שיש דליפה חזקה מאוד ויודיע לסניף מיד.
אחרי שעתיים, מאחר ולא התקשרו (אני בעצם בלי גז מיום ששי 17.2.2012), התקשרתי לסעיף. הפעם ענו לאחר שהות סבירה, וכשניסיתי להסביר שצריך לבוא לתקן את צינור הגז, האדם שענה לי היה עסוק בלהטיף לי איך לדבר ואיך להתנהג.
אני בת ששים. אני לחוצה כי לא רק שאין לי גז, אלא גם שאני צריכה לרוץ אחרי נותני השירות.
לפני כחודש נעשתה אצלי הארכת קו הגז על-ידי טכנאי של החברה, כך שיש סיכוי טוב שכל הבעיה נובעת מחיבור לא תקין.
מאחר ומדובר במתן שירות הנוגע לחומרים מסוכנים, ציפיתי להענות יותר עניינית ומהירה.
יתכן נזק כספי אם השרות לא ינתן בהקדם סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה