פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סבירות בקריאות המונה (צובר כמובן) במהלך השנתיים האחרונות לפחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדיקה של צריכת הגז עבורה שלמתי במהלך השנתיים האחרונות מעלה תופעה "מעניינת": הפערים בכמות הצריכה הם חצי שנתיים - היינו כל שלושה חשבונות מצביעים על צריכה בכמות שונה באופן קיצוני, למשל: ממוצע חצי שנתי של
4.66 לעומת 2 או 4.5 לעומת 1.94 במחצית השניה של השנה. טכנאי שנשלח אלי היום ובדק את המערכת בבית הודיע שאין כל דליפה אולם קריאת המונה בפועל אינה תואמת את המצוין לפניו על ידי החברה - 2קוב מתוך 3.7 המצויינים בחשבון לכאורה לא נצרכו. מתעורר החשד שאין איפא קשר בין התשלומים שאני משלמת לבין הצריכה
כספי סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה