פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מיכלי גז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כבר 5 ימים אני מנסה להשיג את חברת הגז המספקת לי בלוני גז.
כבר 5 ימים אני על מענה קולי שמספק לי מוזיקה אך לא מספק מענה אנושי.
מחיר בלון גז עלה מ 370 ש"ח ל 500 ש"ח בשנה האחרונה עקב התיעלות החברה לדבריהם.
עשרות הודעות למענה הטלפוני שלהם ועדיין אני ללא גז.
אפילו להתלונן למנהל הסניף לא ניתן כי פשוט הוא לא עונה/מגיב להודעות הצרכנים שלו.
בהזדמנות הראשונה אברח מהם - בושה על שירות מעליב ומחפיר זה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אם מתיעלים - אולי כדאי שישמרו על הקיים להם קודם כל אחרת יישארו ללא צרכנים. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה