חיוב בגין מיכל גז לא מלא |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
22.6.2012
אל: פזגז – שירות לקוחות
הנדון: תלונה בדבר אספקת מיכל גז לא מלא
בתאריך 2.5.2012 נפתחה הזמנה לאספקת 2 מיכלי גז ( 12 ק"ג) לצריכה ביתית, מועד אספקה יום ו' 4.5.2012 (הוספנו 30 ש"ח עבור אספקה ליום שישי). ביום ו' 4.5.2012 הודיעו לנו שהאספקה לא תתבצע כמוסכם והמיכלים יסופקו ביום א', (ראה פרטי המקרה בתלונה שהועברה אליכם מתאריך 5.5.2012 )נמסר לנו כי באופן חריג ישלח אלינו מיכל אחד ע"י טכנאי פזגז.
ביום ו' 4.5 לקראת השעה 15:00 הגיע נציג פזגז עם מיכל גז והתקין אותו במקום אחד מהמיכלים הקיימים והלך לדרכו, המיכל השני סופק ב 9.5.2012 ע"י מובילי הגז של פזגז, ולאחר התקנת המיכל השני הם לקחו את 2 המיכלים הריקים.
ביום שישי ה- 22.6.2012 המיכל שסופק בתאריך 4.5.2012 נגמר והתחלנו לצרוך את המיכל השני. עד כאן רקע לתלונה,
מכאן תיאור התלונה: אנו צרכנים וותיקים של חברת פזגז, צריכת הגז הממוצעת למיכל 12 ק"ג הוא כ-35 שבועות . המיכל שסופק ע"י טכנאי פזגז ( ולא ספק/מוביל) בתאריך 4.5.2012 הסתיים לאחר צריכה של 7 שבועות מתוכן היינו שבוע בחו"ל. קיים חשד סביר כי המיכל שסופק לנו לא היה מלא ( לפי חישוב פשוט של צריכה ממוצעת של 35 שבועות חלקי צריכה אחרונה של 7 שבועות , המיכל היה ריק יותר מחצי מתוכנו. אני מבקש את טיפולכם בנדון ותשובה במהלך 14 הימים.
למען הסר ספק, אני פונה לנציב תלונות הציבור ולמשרד התמ"ס.
בברכה,
מש' בוקסבאום (מס צרכן: 201417)
רח' הברוש 34 נוף-ים הרצליה
לפנייה: חזי בוקסבאום נייד, 054-4592956
כאן המקום לציין כי מכתב התלונה לא הגיע ליעדו(פזגז שירות לקוחות) מכיוון שאחרי שלחצתי SEND קיבלתי הודעה שהדף אינו פעיל ....... זה שירות פזגז !!
אגב אני מציע שתקראו את אמנת השירות של פזגז - עד כמה הם רחוקים מרמת השירות לה התחיבו באמנת השירות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|