פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה בטלפון - אין אפשרות לדווח על דליפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בבית של אבא שלי יש כיריים של גז שהצינור שלהם דולף. כבר זמן רב אני מנסה לשכנע אותו לפנות לחברת הגז כדי שיתקנו את הבעייה.
פעם אחת הוא פנה אליהם והם אמרו שאין בעייה, אולי החלפו צינור או ברז ואמרו שאין שום דליפה. כשהגעתי הרחתי שעדיין יש ריח של גז.
לצערי, חוש הריח של אבא שלי לא כל כך טוב והוא קיבל את הקביעה שלהם.

לאחרונה הדליפה חזקה יותר או אולי יותר מורגשת בגלל מזג האויר ואבא שלי מודע לבעייה. הוא מנסה להתקשר אל חברת פזגז כל השבוע ואין מענה בטלפון שלהם. אני מנסה בעצמי להתקשר למספרים שבאתר שלהם - ואין מענה. בנוסף, כשניסיתי להתקשר לטלפון החירום שלהם תמיד קיבלתי צליל תפוס. רשמתי להם הודעה באתר שיחזרו בדחיפות לאבא שלי אבל הם לא חזרו.
מה עושים במקרה הזה?
יש תחרות בין כמה חברות בשוק הגז?

הפרטים שבתלונה הם של אבא שלי. שמו שי
אם הוא אינו עונה אנא השאירו הודעה

תודה
סיכון חיים סוג הנזק :
טיפול בדליפה, פיצוי פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה